A Nyíregyháza-Szerencs/Miskolc személyvonatokon miért nem használnak vezérlőkocsikat?
Hatékonyabb lenne, kevesebb lenne a körüljárás, időt lehetne megtakarítani... Csak éppen ez senkit sem érdekel. Karban kellene tartani a vezérlőt, működőképes állapotban kellene lennie - egyáltalán kellene lennie vezérlőnek, de az se mindig van.
Bár hogy őszinte legyek, az ilyen vonalakon még a vezérlős személykocsiknak sincs értelme. Tök feleslegesek, motorvonat kellene helyettük, ami a rövid állomásközökben is tud rendesen gyorsítani-lassítani, vissza tud termelni és az isten háta mögötti, egy szál peronos megállókban is normálisan fel lehet rá szállni, nem kell hegymászófelszerelés. Csak ilyenkor jön a vállrándítás a vasút részéről, mert megtehetik. Konkurrencia nincs, akinek nem telik autóra, az jobb híján a húgyszagú Bhv-ken zötykölődik. Pedig ezt a szintet már rég meghaladta a világ.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!