Szeptember 1-től a nappali garázsmeneteket is bevonja a BKK a szolgáltatásba?
Nézegetem a Futárt és feltűnt, hogy több buszjárat is fel lett tüntetve olyan megállóknál, ami nem az adott járat eredeti útvonala. Például a Pillangó utcai metróállomásnál a város irányába fel van tüntetve a 25-ös, a 45-ös, a 95-ös és a 130-as járat napi 1-3 indulással. A 25-ös a garázsból a Mexikói útra, a 45-ös Örs vezér teréről a Kőbányai garázsba, a 95 és a 130-as garázsból a Puskás Ferenc Stadionhoz közlekedő menetei szerepelnek.
A BKK honlapján erről nincs információ, ugyan régebben volt egy olyan álláspont, hogy a garázsmenetek szállítanak utasokat, de a gyakorlatban mostanság ez nem volt jellemző, legalábbis felénk.
Sőt például a cinkotai garázshoz vezető Bökényföldi út megállóiban mintegy 41 különböző járat van feltüntetve.
Így a reggeli órákban tulajdonképpen percenként kellene megállniuk az erre közlekedő buszoknak.
Elvileg a BKV-nak kell utast szállítani garázsmenetben, a többi operátornak nem.
A FUTÁR-ban 1-2 hete rendszerhiba miatt benne vannak egyes garázsmenetek és települőjáratok.
Ezzel több probléma is van:
-áttekinthetetlenné teszik a rendszert (pl. egyes külső alkalmazásokat teljesen összezavarnak)
-a garázsmenetek gyakran változnak operatív okokból
-több utast nem szállító menet is bekerült (pl. metrók kocsiszíni menetei vagy egyes külsős benzinkutakra járó tankolómenetek)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!