Miért közlekedhet a metró, ha (nagy eső vagy árvíz) esetén befolyik a víz a sínek közé? Miért nem vezeti a víz az áramot, amivel a metró megy?
Figyelt kérdés
2015. júl. 8. 19:50
1/7 anonim válasza:
A "harmadik sín" amiről a tápot kapják kissé magasabban van, elég sok víznek kell befolynia, hogy zárlatot okozzon.
2/7 anonim válasza:
Ami ma kikerült Iho-ra kép, ott már ott is áll a víz ahol az emberek várnak, ott elvielg víz alatt kell bőven lennie nem?
3/7 anonim válasza:
Nem, mert a víz nem az alagút szintjéről jött fel a peronra, hanem a felszínről ömlött be a peronra.
4/7 anonim válasza:
Persze, a az alagút félig megtelt vízzel, és a metrók az ajtó szintjéig vízben járnak... Azért gondolkozzunk már, emberek.
6/7 eddiboy válasza:
És aztán az egyenáramot meg nem lehet rövidre zárni, mi?
7/7 anonim válasza:
A közlekedést épp azért állították le, mert az aluljárón át befolyó víz elkezdett rácsorogni a pályára. Így áramtalanításra volt szükség.
A kezdeti időszakban, amikor még jártak a vonatok, még nem jutott el a víz a pályáig - a Nagyvárad tér állomás pont azért maradt ki, hogy kint tarthassák az aluljáróban a vizet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!