Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Szolnoktól nyugatra miért...

Szolnoktól nyugatra miért hagyták ki kb.3 km hosszan a vasúti pálya átépítését?

Figyelt kérdés

Amit 2002-ben elkezdtek 100-as vonal átépítését előzör Cegléd-Vecsés között dolgoztak 2007-ig majd Cegléd-Szolnok vasútvonal is át lett építve,valamint 2007-ben ezzel párhuzamosan Vecsés-Kőbànya-Kispest àllomásköz is elkészült vele együtt Ferihegy mh-al.2008--ra el is k3szült Kőbànya-Kispesttől Szolnokig a pálya és az àllomàsok is. 2015-ben kezdték Szajol-Püspökladány között csinálni amit 2014-ben kiegészítettek azzal,hogy Szajol-Szolnok között is csinàlják a vonalat a hidakkal együtt. 2015-év végére van a határidő,hogy be kell fejezni Szolnok-Ladány szakaszt. Ezzel em is lesz gond,be fogják fejezni,mert Szajol-Ladány között az àllomàsokat is beleértve minden kész. Már csak Ladányban végzik az utolsó simítàsokat,ahogy Szajol-Szolnok között is. Tehàt év végére készen lesznek és akkor teljesen kész lesz a Köbánya-Kispest-Püspökladáns szakasz.


Kérdésem,hogy miért hagytàk ki Szolnok és Abony között a pálýàt,Szolnoktól kb. Három km hosszan Szolnok kijárati jelzőjétől Abony irányába kb. ahol a 4-es elkerülő út felüljárója van a asút felett. Ezt a szakaszt miért hagyták ki?


Valamint nem értelmesebb lett volna nem Kőbányától a vasutat àtépíteni hanem a nyugatitól? Meg azt mondják ,hogy ezzel vége Ladánytól màr nem fognak Debrecen felé menni a munkàkkal,ez csak Ladányig lesz meg.



2015. jún. 26. 16:49
 1/3 A kérdező kommentje:
Bocsànat 2015 helyett 2012-t akartam írni amikor elkezdték a Szajol-Ladány szakaszt.
2015. jún. 26. 16:52
 2/3 anonim ***** válasza:
Most nincs a fejemben a hazai TEN-T szakaszok térképe, de gyanús, hogy ezek pont azok a szakaszok, amelyek a transzeurópai közlekedési hálózatnak is részei. Ezekre könnyű uniós forrást szerezni. (Ne feledjük: uniós transzferek nélkül itt a fű sem nőne.) A Nyugati-Köki szakasz nem a TEN-T része. A Pladánytól Debrecen felé esőben nem vagyok ennyire biztos, bár mivel Záhony nem uniós belső határ, lehet, hogy mások a felhasználható források.
2015. jún. 26. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

A Ppladány-Debrecen(kiz) átépítés hamarosan indul. (2016)

Debrecen csomópont átépítése Apafáig szintén tervben van, még biztosított forrás nélkül.


Szolnok állomás átépítése szintén külön terv, ebben lesz benne a maradék szakasz. Mondjuk amilyen drágára tervezik (60-80 mrd) esélyes hogy ez nem a következő években valósul meg.

2015. jún. 27. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!