Ha egy villanymozdony kocsik nélkül hosszabb ideig áll, miért van áram alatt?
Figyelt kérdés
Pl.: akkor, amikor már tuti, hogy nem mennek vele és félreállítják. Télvíz idején még értehtő, de máskor?2010. febr. 21. 11:52
1/3 anonim válasza:
Nem értem a gondod, sok áramot nem fogyaszt ha nem mozog, viszont nem kell újra az elindítási macerákat végigcsinálni. (segédlégkompresszor elindítás, főlégkompresszor indítás, levegős rendszerek feltöltése, stb stb.) Néha egyszerűbb feszültség alatt hagyni a mozdonyt, ha belátható időn belül használni fogják.
2/3 A kérdező kommentje:
Leginkább az áramfogyasztás érdekelt, de megkaptam a választ, köszönöm. Bocs, hogy furán írtam ki a kérdést.
2010. febr. 22. 20:12
3/3 anonim válasza:
Szia!
Ennek változó okai lehetnek. Hosszabb idejű állás esetén télen pl. a villanymozdonyról megy a fűtés, nyáron ahol van a légkondinak is kell a tápáram, valamint a vezetőfülkében a hűtés-fűtés is csak ekkor megy. A V43 sorozatnál, hogyha közelebb mész hallasz egy búgást, az a főtranszformátor olajszivattyújának a hangja, nagyobb út után jót tesz neki, hogyha van ideje hűlni. (Érdemes belegondolni, hogy 2000A áram is folyhat a transzformátoron és egy ingavonati gyorsulgatás után érthetően elég meleg tud lenni az olaj.)
Ha a gép egy szerelvényen várakozik, akkor pedig a légvezeték folyamatos töltése miatt kell, hogy feszültség alatt legyen, hallani is lehet időnként, hogy beindul a kompresszor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!