Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A MÁV-nál a régebbi kocsikat...

A MÁV-nál a régebbi kocsikat miért nem újítják fel átfogóbban?

Figyelt kérdés

Vannak ezek az új Flirt motorvonatok, általában személyvonatnak használják őket.

De, ezek színvonala magasabb, mint a gyors/sebes vonati kocsiké.

Ugyanis, rendelkeznek vizuális, illetve hangos utastájékoztatással, légkondival, illetve zárt rendszerű WC-vel is.


Pedig, elvileg a gyors/sebes vonatoknak magasabb színvonalúnak kellene lennie, mint a személyvonatoknak.


A bautzeni , illetve a Rába MVG általá gyártott kocsik nagy része nem olyan öreg és 140 km/h-ra engedélyezett.

Ezeket, szerintem fellehetne újítani.Rakni bele új üléseket, klímát, új WC-t meg utastájékoztatót.Belőlük lehetne az új minőségi gyorsvonat.


Vagy, a MÁV-nál csak újakat akarnak rendelni?

Eddig kivétel nélkül csak személyvonati forgalomra rendeltek vonatokat.



2015. márc. 31. 11:31
 1/6 anonim ***** válasza:
Többe kerül a leves, mint a hús.
2015. márc. 31. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Távolsági forgalomra ezek a FLIRT-ek alkalmatlanok, ültél már hosszabb távon azokon a kényelmetlen üléseken? Ezeket nem arra rendelték, nem arra valók. Nagyon helyes, hogy főként az elővárosi forgalomban vannak.


És nem igaz, hogy csak a személyvonatokkal foglalkoznak, most is érkezik több mint 50 használt jármű az osztrák vasúttól, nézd meg, hogy festenek a MÁV-os felújítást követően:

[link]

2015. márc. 31. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

2.


Igen, tudok a Schlieren kocsik beszerzéséről.

Sokat nem újított rajta a MÁV, csak kicserélte az üléshuzatot, meg átfényezte a kocsit.

Semmi komolyabb felújítást nem kapott, amiket fentebb felsoroltam.


Annyival tudnak többet, mint a 30 éves MÁV gyorsvonati kocsik, hogy automata az ajtajuk, meg jobban néznek ki.



Ausztriában ezek elavult kocsinak számítanak.

2015. márc. 31. 14:24
 4/6 anonim ***** válasza:

Csak szólok, hogy a Start bevételeinek legnagyobb részét a fővárosi elővárosi vonalakon realizálja, így a szűkös befektetési forrásait is itt tudja a leggyorsabb megtérüléssel befektetni. Ennyi, ilyen egyszerű közgáz az egész.


Nyilván idővel nyílnak források az IC kocsiparkra is és valamelyest a gyorsvonati kocsikra is, de nagy áttörés nem várható rövid távon.

2015. márc. 31. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

#4 a Startnak nem az a dolga hogy profitorientáltan gazdálkodjon hanem hogy vasúti szolgáltatást biztosítson az ország területén. Szóval teljesen érthetetlen hogy amíg Pest környékén Flirtből van a kerítés, az ország többi része roncsderbit játszik, amíg nyugati használt, de jó minőségű járművekkel az egész ország területén lehetne fejlődést elérni a flirtek árának a töredékéből. Az 55 schlieren kb. 1,5 új Flirt árába került.


Túl kellene már látni az elővároson és az IC-ken: a hálózat további 70%-ára is kell személy- és gyorsvonat.

2015. márc. 31. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Plusz, ha az IC+-t elkezdenék gyártani és ezzel a mostani IC kocsik mennének gyors/sebes forgalomba, akkor ott is lenne fejlődés, nem is kicsi
2015. nov. 15. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!