Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Szerintetek a jövőben létre...

Szerintetek a jövőben létre hozzák az ötös metrót?

Figyelt kérdés

[link]


Mindent elolvastam, és meglepődtem ezen. Csak a normális válaszokat várom, legyetek szívesek ne írjatok hülyeségeket. Köszi!



2015. márc. 8. 07:05
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
57%
Ez viccnek is rossz.
2015. márc. 8. 07:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
79%

Egyeske, kifejtenèd, hogy miért?


Az észak-déli regionális gyorsvasút, avagy M5 metróvonal az egyik legmagasabb várható megtérülésű közlekedésfejlesztési projekt lenne a közép-magyarországi régióban. Teljes kiépítettség mellett az egész pilisi régiót és a Csepel-sziget teljes területét közvetlenül kötné össze Budapest belvárosával és szinte az összes budapesti fő közlekedési tengellyel. Ráadásul pont egy olyan útvonalon, ahol a beépítettség és a domborzati viszonyok között az autós közlekedés infrastruktúrája nem, vagy nem érdemben bővíthető. Ezen kívül ugye nem csak az agglomerációt kötnè össze a belvárossal, hanem a III., IX., XX., XXI., XXIII. kerületeket is alaposan lefedné. Mindez pedig a belvárosi közúti forgalom érezhető csökkenését vonná maga utàn.


Megítélésem szerint az M3 metró felújítása utáni legfontosabb projekt e vonal megépítése lenne, bár az M2-H8 összekötés is hasonló fontosságú volna. Úgy gondolom, e költségvetési ciklusban az M3 metró mindent visz, így az első, Kálvin térig tartó szakasz inkább 2020 után valósulhat csak meg - de persze ez mindig politikai akarat kérdése.

2015. márc. 8. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
30%

Pontosan,ez viccnek is rossz!

Budapestre minek?

A 4-es is sok,az is csont felesleges pénzkidobás volt.

A 44-es villamost kellett volna végigvinni Újpalotától Kelenföldig a Rákóczi úton,Erzsébet hídon,stb. klassz modern szerelvényekkel.

2015. márc. 8. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
37%
Az elővárosi közlekedés normális megoldása kb. 100x nagyobb prioritást kéne élvezzen, mint ez a terv. A földfelszíni vonalvezetésében még volna is ráció, abban, hogy az Új Nemzetit összekösség a szentendrei hévvel kb. 0 értelme van - főleg ennyi pénzért.
2015. márc. 8. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
73%
Igen, majd valamikor 2265 környékén.
2015. márc. 8. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

3-as, a villamoshálózat fejlesztése és a gyorsvasúti hálózat összekötése nyilván nem egymást kizáró ötletek. A 4-es metró ebben a formában tényleg felesleges pénzkidobás volt és az 5-öst kellett volna megépíteni helyette. Viszont a Rákóczi úti villamos teljesen másról szól, mint az 5-ös metró projektje, nem egymás alternatívái, hanem egymás kiegészítői.


4-es, ez pontosan az elővárosi közlekedés fejlesztéséről szól. Ráckevétől Szentendréig és Esztergomig több tucatnyi települést kötne össze a belvárossal. Az szerinted nem az elővárosi közlekedés fejlesztése volna?

2015. márc. 8. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

"A földfelszíni vonalvezetésében még volna is ráció"


Ezt a mondatot már nem sikerült elolvasni?

2015. márc. 8. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Egyetértek a 82%-es válaszadóval: a felszíni lasabb (alapjáratú busz, villamos) és a gyorsvasúti (metró/HÉV/S-bhan) tömegközlekedés jól megfér egymás mellett, mert más célokat szolgál ki.

Egy villamostól senki ne várja el azt, hogy a várost átszellve, valaki végállomástól - végállomásig használja. A gyorsvasút más: városhatártól - városhatárig és annál tovább is (az elővárosi közlekedésben) is remekül lehetne használni.

Emiatt mondom én is, hogy az M5 remek lenne, ha forrást tudnának neki biztosítani.

2015. márc. 8. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
67%
7-es, végigolvastam a válaszodat és abból az jön le, hogy fogalmad sincs a kérdésben szereplő projektről. Nem egy különállö nehézmetrót építenének, hanem meglévő elővárosi vonalakat kötnének össze - hely híján a város alatt, mélyvezetésben. Erről szól az 5-ös metró projektje, ami az egyik leghasznosabb fejlesztés lesz/lehet a jövőben.
2015. márc. 8. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Jó ötlet a csepeli a ráckevei és a szentendrei hévet összekötni mivel az előbbi kettő jelenleg egy metróhoz se csatlakozik (a ráckevei még 4-6 villamoshoz sem)

Szerintem az új megállók: Fővám tér(M4 forgalma nőne) Márc 15 tér(buszok 7 8 112 133 stb) Lánchíd

2015. márc. 9. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!