Mi lenne ha a vonat mindkét oldalán lenne mozdony és egyszerre mind a két irányba el lenne indítva?
Az hogy szakad-e valahol a kocsisor vagy sem, az annak a függvénye, hogy a mozdonyoknak mekkora a tapadási együtthatója a síneken a vonatok közötti kapcsok szakítószilárdságához képest. Ha kisebb, akkor valamelyik mozdony kerekei csak sikálnák a síneket, míg a másik lassan elkezdené húzni az egész vontatmányt a túlsó oldali mozdonnyal együtt. Ha nagyobb, akkor meg valahol elszakadna a kocsisor, és elindulnának két irányba.
A második kérdésedre (#3) nem tudok válaszolni, mert nem ismerem a mozdonyokat.
Utolsó: nem indulna az a vonat semerre. Amint leszakad a levegős csatlakozás, megáll mindkét vonatrész, mivel nem lesz nyomás a fékeket működtető vezetékben.
Egyébként alapesetben kizárt, hogy egymással kompatibilis mozdonyok egymàs ellenében dolgozzanak.
Bár mintha próbameneteken lenne olyan, hogy fékmozdony, de annak nem tudom, mi a pontos szerepe.
Vagy benne van a pakliban hogy valamelyiknek leég a motor vagy a hajtás.
Két külön irányba nem tud elindulni, már csak azért sem, mert a hajtás kialakítása egységes, egyszerre egy irányba mehet, de valószínűleg alapból egyszerre csak az egyik vezetőállás lehet aktív.
Köszönöm a válaszokat, mindenkit felpontoztam.
#5-ös amúgy ha csak a összekötjük a mozdonyokat, de a vezérlőkábeleket, levegős csatlakozást nem kötjük össze, akkor már tudnak egymás ellen dolgozni :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!