Piroskán szoktak úgy potyázni, hogy leszállnak a kalauzzal minden állomáson, megfigyelik, hogy a kalauz hová száll vissza és egy másik kocsiba szál fel az ingyenélő?
Jaaa, értem már, mi okozta nálam a zavart. "Piroska" címszó alatt nekem megállóhely és a gyártelep jut eszembe, egyáltalán nem a Bézé/Kispiros, főleg úgy, hogy a Piroska is egy létező motorvonattípus volt.
Így is azt mondom, hogy túlzottan feltűnő lenne ahhoz, hogy ne vegyék észre.
@8
Egyrészt sajnálom, hogy a tényeket írtam le, de van egy olyan rossz szokásom, hogy objektíven szemlélem a dolgokat. Remélem, nem haragszol meg rám, főleg úgy, hogy aki nem csak hőbörög vagy megjegyzéseket tesz, hanem ismeri is a "bidám" szó eredetét, azt tudja, hogy ez a szó nemcsak a bennszülöttekre vonatkozik, hanem minden csalóra, tolvajra és a többi jó emberre is.
Ennek elkerülésére egy ideig KN-es kocsi volt minden mellékkocsi a motorkocsit leszámítva, így ide csak bérlettel vagy előreváltott jeggyel ülhettél be. Ha meg blicceltél, akkor meg magasabb összegű büntetést sóztak rád, mintha a motorkocsiban blicceltél volna. (De ez a szabály azóta megszűnt.)
Amikor még élt, én egyszer erről elfeledkeztem, és egy olyan helyen szálltam fel, ahol épp zárva volt a pénztár, és a panoráma miatt a mellékkocsiba. A kaller meg csak az utolsó megállónál jött át, de szerencsére jó fej volt, nem sózott rám büntetést, és mivel már majdnem végállomás volt, jegyet is alig akart adni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!