Várhatóan mikor valósul meg a 14-es és a 47-es villamosvonalak összekötése?
Ez az egyébként szakmailag nagyon is indokolt terv politikai szempontból eléggé érzékeny: megvalósítása ugyanis így vagy úgy, de a Nyugati tér közúti áteresztőképességét fogja csökkenteni. Márpedig Budapesten eléggé erős az autós lobbi, ld. a nagykörúti lámpaprogram-módosítás részleges visszavonását, ami miatt a többségnek kell várakoznia a kisebbség kedvéért csúcsidőn kívül.
Egy ilyen politikai tájképbe elég nehéz beilleszteni azt, hogy a Nyugatinál vagy felüljáró nem lesz, vagy balkanyar. Ezért nem gondolom, hogy Tarlósnak igazán szívügyévé válna a projekt. Ezen kívül Lázár is behúzta a féket, amikor minden fővárosi közlekedésfejlesztési beruházást kihúzott a listáról. Azóta persze lehet tudni, hogy ez nem egy abszolút lemondás az érintett projektekről, de biztosat sem lehet mondani ezekről. Ami tény: a BKK számol ezzel a hosszabbítàssal.
Mióta Vitézyt kirúgták, azóta kevés rá az esély.
Tarlós úgysem engedi elbontani a Nyugati téri felüljárót, Dabóczy meg azért van ott a BKK élén, hogy úgy ugráljon ahogy Tarlós fütyül, és lehetőleg vágja tönkre Vitézy összes projektjét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!