Voltaképpen mi értelme van a budai fonódó hálózatnak?
Értem én, össze kellene kötni Észak- és Dél-Budát. De az egykori 17-es villamos, amelynek a vonalán haladni fognak az új viszonylatok, meglehetősen kihasználatlan, ritkán járó viszonylat volt, erre ezután három is járni fog arrafelé (19, 41, 61).
Másrészt a 4-6-os villamosok így is eszméletlenül sűrűn járnak csúcsidőben. Hogy bírja majd el a Margit körúti szakasz azt, hogy a 61-es is ott fog járni?
A 160-as és a 260-as busz, amik voltaképpen párhuzamosan járnak a 17-es villamossal, iszonyú zsúfoltak. Nem rossz ötlet villamossal kiváltani.
Például aki a Batyiról megy Óbudára, annak ezerszer kevésbé kényelmetlen.
Mondjuk szerintem a Pacsirtamezei ággal lenne teljes a dolog.
Épp ez benne a pláne: a kevesebb átszállás miatt, több utast fog vonzani a villamos. A 86-os buszjárat, így is, tömve van, a kapacitását, nem tudják a végletekig növelni.
A másik: a 4 - 6 villamos vonalát, már sűrítették (az úgynevezett Adventi sűrítés) - Combinok mellett, ICS-k is jártak. Ebből kiindulva, az egész szakasz, elbírna + 1 villamosjáratot (csak jól legyen összehangolva a menetrendje).
1. Pont az a lényeg, hogy a villamos legyen a fő közlekedési eszköz a térségben, ne pedig a 9, 86, 160, 260 buszok. Nyilván a 9-es marad, meg valamilyen formában a 160, 260-as vonalok külső szakasza is, de a villamos lesz az alapvető kapcsolata az érintett térségnek.
2. A Margit körúton nem a menetrend a lényeg, hanem a làmpahangolás. A keresztirànyok nyilván kevesebb zöldidőt kapnak majd, így szükség esetén egy ciklusban két villamos is át tud haladni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!