Városi buszokon miért nincs elválasztva a vezetőfülke az utastértől?
Fiatal felnőtt nő vagyok, és köztünk előfordul, akinek melegben, fülledt levegőben sokáig állva leesik a vérnyomása, rosszul lesz, el is ájulhat. És nem 23 fokban akarok nagykabátban állni a tömegben!!!
És a kétzónás klíma valahol működik is?
Volvo 7900-ben?
Mert a Volános BKK Man-okban nem... Múltkor annyi helyem volt, hogy lekapjam a kabátomat, de melegem volt...
"És nem 23 fokban akarok nagykabátban állni a tömegben!!!"
Járj gyalog.
Nem tudom, de szerintem valós probléma ez!!!
Örülj neki, ha neked nincs légszomjad, nem szédülsz el, de nem is bágyadsz el plusz nem izzad rád a póló.
Más nem tudott még ennyire alkalmazkodni a modern, 50 éve létező, egészségtelen és természetellenes körülményekhez, de személygépkocsija nincs.
Most mi a problémád?
Buszvezető vagy, vagy utas?
Bár a válaszodból ítélve, utas, mert utasként panaszkodsz, de maga a kérdés olyan, mintha a buszvezetők nézőpontjából panaszkodnál.
Az a tanácsom, hogy higgadj le, utána írd le részletesen, mi is a problémád, mert így, eléggé nagy katyvasz az egész kérdésed.
Nem tudom, ebben mi a katyvasz és mi a nyugtalanság...
Egyes válaszok stílusában viszont van kivetni való.....
Az utasok összezsúfolva, sokszor csomagokkal állnak nagykabátban, a vezető pedig ülőmunkát végez és nyilván nem nagykabátban, hanem ingben, rajta mellény esetleg pulóver.
Mindkét tevékenységhez más-más hőmérséklet dukál.
A plázákban is örök gond a hőmérséklet, mindenki karjára vetett kabátban járkál (mellé a csomagok), aki meg magán hagyja a kabátot, annak néha vörös az arca. :D
A különbség az, hogy tömegben meg mikor kapaszkodni kell, nem opció a levett kabát.
Ezen mit nem lehet érteni? :D
A Combino-n kis ablak van, a vezető azt kinyitja és lőn tud kommunikálni.
Busznál is el tudnám ezt képzelni. Jegyeladáshoz is jó...
Tehát fogalmazzuk át a problémádat, hogy a többiek is értsék: Neked meleged van a buszokon telente, ha jól értem. Azt szeretnéd, hogy csak a járművezetőnél legyen fűtés elöl, míg az utastérben ne.
Nos mit szépítsük, ez a kérésed baromira nem lenne népszerű az utasok többségének szemében. Mellesleg nálunk falun (Szeged),van olyan, hogy kiadnak forgalomba fűtés nélküli kocsit, hát oda is lehet fagyni a kapaszkodóhoz, tehát én sem rajonganék az ötletedért.
A BKV-BKK mondjuk biztos ürülne, ha több ilyen utasa lenne, elvégre a fűtés akár ötödével is megdobja a buszok fogyasztását, de jelenleg épp az a kitűzött cél, hogy lehetőleg csak működő fűtésű járműveket adjanak ki forgalomba.
Ja és mielőtt elsütöd az örök klasszikus a "busz nem melegedő" megjegyzést, azért van olyan utas, aki 15-20 percet is utazik a buszon, mielőtt leszáll, és neki azért nem mindegy, hogy -10 vagy +15 fokban kell eltöltenie ezt az időt.
Nem tudom, szándékosan forgatod ki a szavam vagy ... nem értem a reakciódat.
Legyen fűtött az utastér is.
De még mindig más hőmérsékletet igényel az ülőmunkát végző ember, akinek ráadásul baromira nem kellene, hogy elgémberedjenek a tagjai a hűvöstől, mint a nagykabátban, melegben álló ember.
Nem tudok konkrét hőfokokat - magamon is csak azt tapasztalom, hogy plázában, postán rámég a kabát és MÁSRA IS!!!! -, de legyen az utastér hasraütés szerűen 15 fok, míg a vezetőfülke 21 fok.
Egyébként állj a lakásodban mozdulatlanul 20-30 percet kabátban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!