Milyen logika alapján dönti el a BKK, melyik járaton lesz első ajtós felszállás?
Figyelt kérdés
Mert én úgy látom, a ritkásabb járatokat helyezik előtérbe, ahol nem fél Budapest száll fel a buszra egyidőben. Viszont annak akkor mi értelme? Tizedannyi bevétel sincs belőle, mintha a 7-es, vagy 9-es buszra bekúrnák ezt, hiszen ott csúcsidőben egy buszon több száz ember közösül egyszerre. Persze, sűrű és bedöglene a hatékonyság, de akkor meg minek hoznak be olyan szabályt, ami kivételezéshez vezet, vagy egyszerűen kivitelezhetetlen behálózni vele az egész BKV-t?#BKV #első #ajtó #felszállás #feketerigó #Budapesti Közlekedési Központ #tökfőzelék #jegykezezés #járatsűrűség
2014. okt. 2. 09:18
11/13 homo ludensz válasza:
Én meg azt mondom a BKV. abból a pénzből nyűglődik amit a Városházán megszavaznak a "fontos" emberek.
12/13 anonim válasza:
Ez viszont nem érinti azt, hogy melyik busz lesz elsőajtós.
13/13 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat! Mindenkinek ment zöld kéz, még a hülyeséget válaszolóknak is! :D
2014. okt. 7. 12:29
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!