Sok helyen a peronokat miért nem megfelelő magasságúra
építik?
Figyelt kérdés
Úgy tudom, hogy a sínkorona felett 55 centiméter a megfelelő.
Sok helyen látom, hogy a térkövezett peronok is alacsonyak.Ugyebár a térköves peronok nem lehetnek olyan régiek, ezért is nem értem, hogy miért maradtak alacsonyak.
Sok vonatra nem felszállni kell, hanem felmászni, ez főleg nagy csomaggal problémás.
Így szorítják vissza közvetve a 65 év felettiek ingyen utazását :D
2014. júl. 12. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Nagy valószínűséggel itt-ott akartak pénzt spórolni (na meg lopni) az építkezésnél, és így lett ilyen. Bár nekem személy szerint nem ez a legnagyobb problémám, tekintettel arra hogy errefelé a legtöbb peron nincs is térkövezve (nem mintha akár csak az is egy nagy probléma lenne).
2014. júl. 12. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
Milyen helyekre gondolsz pontosan? Magas peront csak széles peron esetén építenek szerintem. Másrészt ha ívben van az állomás, akkor is lehetnek problémák.
2014. júl. 13. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
Lehetséges ok ha használt sk+30 peronelemből van fölösleg, mivel sk+55 nem nagyon lerül ki bontásból.
2014. júl. 13. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 darujev válasza:
A most futó nagy vasútvonal felújítások során mindenhol sk+55-ös peronok épülnek. Ha minden igaz Érd még a Flirt motorvonatok korszaka előtt újult meg, akkor még nem az ötvenötös volt az elvárt..
2014. júl. 13. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
"Úgy tudom, hogy a sínkorona felett 55 centiméter a megfelelő."
-Gondolom a MÁV szerint minden megfelelő. A sk+55 az a legmagasabb, ami engedélyezett, tehát úgy kell rá gondolni, hogy egy elvi felső korlát! :)
"Sok helyen látom, hogy a térkövezett peronok is alacsonyak.Ugyebár a térköves peronok nem lehetnek olyan régiek, ezért is nem értem, hogy miért maradtak alacsonyak.
Sok vonatra nem felszállni kell, hanem felmászni, ez főleg nagy csomaggal problémás."
-Így van!
2014. júl. 18. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Olyan magasságúra illene építeni, hogy egy alacsonypadlós vonatra kényelmes legyen felszállni. Nekem is gondot okozott térköves, tehát új peronról bringát felrakni a FLIRT-re. Míg a Nyugatiban döccenés nélkül letoltam.
2014. júl. 18. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
A felvételi épület előtt szokott sk+30-as peron lenni. Ennek az oka az, hogy sk+55-ös peron esetén nem lehetne kijönni az épületből. (pl: a peron a küszöb felett lenne) Az előbb írtak csak az újonnan épülő peronra vonatkozik.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!