Mit gondoltok a 4-es metróról?
Nekem a szerelvények tetszenek. Az útvonalat nem nagyon értem, különösen úgy, hogy véget ér a Keleti pályaudvarnál. Csak két állomáson jártam, de azok Köki Terminál hangulatúak, például hiányoznak egyes díszelemenk.
Ti mit gondoltok?
A 4-es metró nem a Keletitől Kelenföldig jár, ez csak az első üteme. Ha valaki itt él és innen járt be, akkor érti, hogy miért volt rá szükség. Sokszor 4-5 darab 7-est el kellett engednem, hogy felférjek a buszra. Csúcsidőben, buszsávban haladó gyorsjárattal a lakásomtól a munkahelyig bemenni 76 perc volt, hazafele 95. Amióta van a metró, azóta 45 percre csökkent a távolság és kiszámítható, nincs dugó, nem ver le a víz a tömött buszon és így tovább.
Úgyhogy ez már nagyon kellett.
A megállóhelyeket sokan kritizálják, de azt észre kell venni, hogy minden megállóhely (Köztársaság teret kivéve) tömegközlekedési csomópont, ezért van értelmük.
Nekem a metróval nincs bajom, viszont amit a felszíni közlekedés átalakításával műveltek abban nem látok logikát,nem jár kevesebb busz de azok sokkal hülyébb rendszer szerint járnak mint eddig.
A metró meg a keleti pályaudvartól befelé móricz-ig kb2-3percet hoz a 7esre, úgy hogy az már mesterségesen le van lassítva,mert mindenhol megáll astoriától.
Azért még nem megyek le...
Például a 7e is miért áll ki a blahán?
Summa summárum ha a bosnyák tértől járna, ritkítanák a buszjártokat,de maradnának gyors és lassú járatok, viszont elég ritkásan közlekednének ahhoz, hogy az emberek vegyenek bérletet és ne a felszíni járatokon blicceljenek akkor jó lenne.
Ja és szerintem megcsinálhatták volna az összes megállót olyanra ami turistalátványosságnak is beillik ,különleges dizájnokkal,képzőművészeti értékkel ruházhatták volna fel őket, mármint mindet nem csak 2t közülük...
Keleti-Móricz metróval 8 perc, 107-es busszal 15 perc. Mindkettő menetrendi adat, viszont a metró az a valóságban is biztosan így jár, míg a busznak elég sok mindentől függ. Azt meg legfeljebb éjszaka, 0 forgalomnál tudom elképzelni, hogy a busz tényleg 10-11 perc alatt megtegye ezt a távot.
Nem az a gond a metróval, hogy lassabb, mint a felszín, mert egészen biztosan gyorsabb, még a múlthoz viszonyítva is. A gond sokkal mélyebben keresendő. Lényeg, hogy maga a 4-es metró így elkészülve nagyon is jó, viszont irdatlan pénzeket emésztett fel egy elhibázott tervezés, luxusra költöttünk, és a hozzáértők szerint az üzemeltetés is veszteséges lesz.
Az reális is lehetne amit írsz, DE ha jössz a keleti felé akkor már a buszon ülsz/állsz, ha leszálsz átmész a zebrán kerülgeted a nem őshonos állampolgárok hordáit, lemész a metróba,vársz még 2-3percet, megérkezel feljössz a lépcsőn.
Annyival biztos nem vagy előrébb,ennyi erővel minek variálni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!