Szegeden az SZKT azt ígérte, hogy az új 2es villamos és az új 10es trolivonalon csak új alacsonypadlós járművek közlekednek, ez mért nem teljesült?
Jah, működik. :)
Többszáz milliós hitellel maga mögött. :)
Biztos jó cég ha egyszerre képesek 30an felmondani. :)
A 2-esen elég nagy művészet kell ahhoz, hogy kifogjon valaki egy Tatra szerelvényt, én az elmúlt fél évben ha 2-essel utaztam akkor mindig PESA volt az adott járaton.
A 10-esen meg majd meglátjuk mi lesz ha megjön mind a 13 új troli T-461 és 462 csak most hó végén áll forgalomba. Ettől függetlenül elég nagy ostobaság lenne ha hat járművet vonnának el csak erre a vonalra a 13-ból.
Az meg természetes, hogy a 2-es villamos miatt megszűnt a 2,83,83A busz elvégre ezek kiváltására lett építve, ugyanez igaz a 10-esnél, elég ostobaság lenne ha párhuzamosan meghagyták volna a 10-es buszt is.
Az egyéb járatritkításokra meg sajnos az utasszám csökkenése és az állami támogatás megkurtítása miatt került sor. De, ha ez vigasztal az összes villamos és trolibusz is ritkábban jár mint teszem azt hat évvel ezelőtt.
A hiteles dologra meg csak annyit mondanék, hogy sajnos minden tömegközlekedési cég úszik a hitelekben, a DKV például évente egymilliárd forintos veszteséget termel. A BKV gondjait csak a felszínen kezelték. A MÁv csoport évente kétszázmilliárd! körüli támogatással van megtámogatva stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!