Attól függ, milyen szempontból nézed. Neked milyen szempont a fontos. A modern villamosok általában alacsonypadlósak.
2009. dec. 23. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
Hát szerintem az alacsonypadlós.Gondolj csak bele..Mész haza hulla fáradt vagy.. könnyebb belépni és kilépni a villammosból mint felmászni és lemászni.Ráadásul ha esős az idő és vizesek a lépcsők akkor sokszor csuszhatsz meg és eléggé kellemetlen onnan esni.
2009. dec. 23. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
A régi villamosnak borzasztó magas lépcsői vannak.
A hannoveri villamosnak lenyíló lépcsője van, ami elég labilis rálépéskor.
A hannoveri másik változata, aminek a lépcsője nem lenyílós, annak szintén magasak a lépcsői.
Az új combino a legjobb. Tényleg csak egy pillanat, amíg az ember ki- és beszáll.
Összegezve az alacsonypadlós a legjobb.
2009. dec. 23. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Amúgy nemtudom mi ez az alacsonypadló-mizéria... Nehogy már 2 nyamvadt lépcsőfok megártson egy egészséges embernek!
2009. dec. 23. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
utolsónak:
nem nekünk hanem a 70 éves öreglánynak, aki 40 táskával mászik fel előtted
amúgy alacsonypadlós
2009. dec. 23. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
Ja... a temető meg üres...
2009. dec. 23. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
Magasperonos villamos címszó alatt nem az FVV1200/Ganz KCSV7 kategóriájú járművekre kell gondolni, hanem olyasvalamire, mint a metró: magasan van a padlószintje, de ugyanilyen magasra épülnek a peronok is, tehát nem kell lépcsőzni.
Nehéz eldönteni, melyik a jobb, én mindenesetre a magasperonosra szavazok: ugyanúgy nem okoz gondot a ki- és beszállás, viszont a tervezők és a karbantartók feje sem fő az alacsonypadló miatt a padlószint alá bezsúfolt, hozzáférhetetlen szerkezeti elemek miatt. (viszont ott vannak a magas peronnal együtt járó problémák)
2009. dec. 23. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 A kérdező kommentje:
Úgy értettem, hogy műszakilag: karbantartás, teljesítmény, sebesség, megbízhatóság, költségek. Mert mindkettő kényelmi szempontból ugyanolyan, nem kell lépcsőzni csak egyiknél a padlószint van alacsonyan a másiknál a peron van magasan. Mint ahogy ez benne van a nevükben is. :)
2009. dec. 23. 22:11
9/11 anonim válasza:
Akkor egyértelműen a magasperonos megoldás a nyerő, hiszen a motor nem lóg be az utastérbe, így több hely marad az utasoknak, és valóban az alkatrészek nincsenek úgy összezsúfolva, könnyebb dolga van a szerelőknek.
2009. dec. 23. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
Magasperonos. Van az utastér alatt szabad hely, elférnek a berendezések, és hozzájuk is lehet férni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!