Szerintetek is felesleges a 4-es metró?
Jajaja tudjuk, hány lélegeztetőgép és mentőautó lehetett volna belőle. Ismert frázisok kár már a 13838992. kört is lefutni ezzel.
Jelentős része EU támogatás ami csak erre mehetett el. Vagy felhasználjuk vagy ment volna a levesbe. Nem lett volna belőle mentőautó és fűszoknyás lányok az egyetemre...
Ha én építeném én sem így építettem volna meg, de ez már ilyen, és ilyennek kell szeretni.
kissé rövidecske ennyiért
kíváncsi lennék sikerült-e az Európa legdrágább metró vonalát létrehozni??
Igen, így ebben a formában teljesen felesleges, a városi közlekedés szempontjából alig észrevehető lesz. Sokan elmondták, leírták, hogy nem vezet sehova, a dugózónán belül indul, illetve érkezik. Vagy egy sokkal hosszabb, kijjebb vezető vonalat kellett volna csinálni nagy parkolókkal, vagy ezt a rengeteg pénzt a felszíni közlekedés átgondolt fejlesztésére kellett volna fordítani. Én amúgy egyáltalán nem vagyok metróellenes, évtizedekig a 3-mas metró vonalán laktam, és nagyon kényelmes volt, de ez a metró messze nem hoz annyit mint a 3-mas.
És majd akkor látjuk igazán, milyen felesleges volt, ha beválnak a BKK jóslatai, és az EU felé vállalthoz képest sokkal kevesebb lesz az utas, viszont naponta 100 ezer ember fizetheti azt a dugódíjat, ami előbb-utóbb lesz, és amit az EU a 4. metró támogatása miatt erőltetett ránk.
na, eddig csak a rinyálást lehetett hallani,hogy miért nincs még kész,most meg hogy miért van kész?!!
röhej.
Nem rinyálás ez, ember. Rengeteg pénzt sikerült beleölni egy olyan projektbe, ami bizonyos eltérésekkel (kevesebb, de hosszabb állomások, kelenföldi összekötés az elővárosi vasutakkal stb.) nagyon hasznos lehetett volna, de nem lett az. És ehhez a teljes magyar politikai elit asszisztált. Most akkor tapsolni kellene?
Azt a dumát is el kellene felejteni, hogy az EU ránk erőlteti a dugódíjat. Nem erőlteti, csak előírja, mert az unió valamennyi tagállamának (nekünk is!) érdeke az, hogy a közösségi forrásokat csak jól megtérülő projektekre költsék. Márpedig Magyarország egy alapvetően bizonytalan megtérülésű projektet tett le az asztalra, aminek a megtérülését csak olyan negatív ösztönzőkkel látta indokoltnak az EU, mint a dugódíj vagy akár a felszíni hálózat bizonyos elemeinek kiiktatása.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!