Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Szerintetek is felesleges a...

Szerintetek is felesleges a 4-es metró?

Figyelt kérdés
szerintem másra is lehetett volna költeni azt a 400 milliárdot
2014. márc. 28. 20:17
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
45%

Jajaja tudjuk, hány lélegeztetőgép és mentőautó lehetett volna belőle. Ismert frázisok kár már a 13838992. kört is lefutni ezzel.


Jelentős része EU támogatás ami csak erre mehetett el. Vagy felhasználjuk vagy ment volna a levesbe. Nem lett volna belőle mentőautó és fűszoknyás lányok az egyetemre...


Ha én építeném én sem így építettem volna meg, de ez már ilyen, és ilyennek kell szeretni.

2014. márc. 28. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
84%

kissé rövidecske ennyiért

kíváncsi lennék sikerült-e az Európa legdrágább metró vonalát létrehozni??

2014. márc. 28. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
91%
Árban nem mi lettünk legalább a leggázabbak. Londonban 1000 milliárd volt 1 km-rel több és 2 állomással kevesebb metro. De amúgy más szempontból rohadt gáz, baromi felesleges ez a metro, ott a 7-es busz meg minden. Így ahogy van nem kell. Rövid és nem szükséges. De arra jó volt a sok szemét politikusnak, hogy rengeteg pénzt kitalicskázzanak.
2014. márc. 28. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:
100%
Magyarország ezer évre tervez előre, azért kerülnek itthon ennyibe az infrastruktúra-fejlesztések.
2014. márc. 28. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:

Igen, így ebben a formában teljesen felesleges, a városi közlekedés szempontjából alig észrevehető lesz. Sokan elmondták, leírták, hogy nem vezet sehova, a dugózónán belül indul, illetve érkezik. Vagy egy sokkal hosszabb, kijjebb vezető vonalat kellett volna csinálni nagy parkolókkal, vagy ezt a rengeteg pénzt a felszíni közlekedés átgondolt fejlesztésére kellett volna fordítani. Én amúgy egyáltalán nem vagyok metróellenes, évtizedekig a 3-mas metró vonalán laktam, és nagyon kényelmes volt, de ez a metró messze nem hoz annyit mint a 3-mas.


És majd akkor látjuk igazán, milyen felesleges volt, ha beválnak a BKK jóslatai, és az EU felé vállalthoz képest sokkal kevesebb lesz az utas, viszont naponta 100 ezer ember fizetheti azt a dugódíjat, ami előbb-utóbb lesz, és amit az EU a 4. metró támogatása miatt erőltetett ránk.

2014. márc. 28. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:
Vagyis az amszterdami na. Nem london.
2014. márc. 28. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:
Ebben a formában igen, de Palota és a Virágpiac között, már sokkal jobb lenne. Meglehet, hogy akkor, a többi 7-es busz is, meg fog szünni.
2014. márc. 29. 01:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 anonim válasza:
36%

na, eddig csak a rinyálást lehetett hallani,hogy miért nincs még kész,most meg hogy miért van kész?!!

röhej.

2014. márc. 29. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 anonim ***** válasza:
Ebben a formájában igen. Szerintem egyhamar nem is lesz kész. Még a hármas vonalat sem fejezték be. Szerintem 2020-ig az összes pénz a hármas felújítására fog elmenni. Az EU meg valószínűleg egyetlen eurót se fog adni a négyes metróra. Legnagyobb eséllyel az ötöst vonalat fogják dél felől elkezdeni a HÉV járműpark cseréjével együtt körülbelül 10 év múlva.
2014. márc. 29. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/22 anonim ***** válasza:
74%

Nem rinyálás ez, ember. Rengeteg pénzt sikerült beleölni egy olyan projektbe, ami bizonyos eltérésekkel (kevesebb, de hosszabb állomások, kelenföldi összekötés az elővárosi vasutakkal stb.) nagyon hasznos lehetett volna, de nem lett az. És ehhez a teljes magyar politikai elit asszisztált. Most akkor tapsolni kellene?


Azt a dumát is el kellene felejteni, hogy az EU ránk erőlteti a dugódíjat. Nem erőlteti, csak előírja, mert az unió valamennyi tagállamának (nekünk is!) érdeke az, hogy a közösségi forrásokat csak jól megtérülő projektekre költsék. Márpedig Magyarország egy alapvetően bizonytalan megtérülésű projektet tett le az asztalra, aminek a megtérülését csak olyan negatív ösztönzőkkel látta indokoltnak az EU, mint a dugódíj vagy akár a felszíni hálózat bizonyos elemeinek kiiktatása.

2014. márc. 29. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!