Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Világ viszonylatban milyennek...

Világ viszonylatban milyennek számít Budapest tömegközlekedése?

Figyelt kérdés
Elsősorban olyanok véleményére vagyok kíváncsi akik járták külföldi nagyvárosokban.

2014. febr. 13. 10:33
 1/7 anonim válasza:
23%
Drágának
2014. febr. 13. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
87%
A nap 24 órájában szinte bárhonnan bárhova el lehet jutni tömegközlekedéssel. Ez világviszonylatban is jónak számít.
2014. febr. 13. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
86%
Jónak es közepes árunak. Csak a szolg minősége alacsony
2014. febr. 13. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
A világ egyik legjobbja lehetne ha nem 1000 éves úthálózaton 100 éves járműparkkal üzemelne.
2014. febr. 13. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
ahogy a 4-es mondja. a hálózat tulajdonképpen jól ki van építve(sőt, talán túlépített is), viszont a járműpark kora miatt sokan azt gondoljuk, hogy egy hulladék a budapesti tömegközlekedés.
2014. márc. 1. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

Attól függ, mihez viszonyítjuk. Van tőle rosszabb is, jobb is. Mondjuk az elég hülye beidegződés Bp-en, hogy a metrók alig hagyják el a belvárost, a hév-ek pedig se föld alatt, sehogy nem jutnak el oda. Ha a HÉV-eket integrálnák a metróhálózatba (5-ös metró, 2-es metró gödöllői HÉV összekötés), a 3-as, 4-es, 1-es metrót pedig meghosszabbítanák, akkor már rá lehetne fogni, hogy nem rossz.


Jelenleg viszont nem jó. Peremkerületből átellenes peremkerületbe menni sokszor 2 órába is beletelhet. Agglomerációból pedig nem jó Bp-re bejönni, mert normális városokban a metrók kimennek az agglomerációba, de nálunk még nem jöttek rá, hogy Bp tömegközlekedésének a fejlesztését az agglomerációval együtt kellene megoldani. Valójában még csak a peremkerületekkel sem nagyon számolnak. Tehát azt mondom, hogy a Belváros nagyrészt jó: amit ott javítani kellene pl a teljesség igénye nélkül:

-az a 4-6-os túlterheltsége, ezen segítene az 5-ös metró

-a 4-es metró nem csak rövid és sűrű megállókiosztású, hanem a nyomvonala sem ideális. Gellért tér helyett Petőfi híd budai hídfő, Fővám tér helyett Boráros tér kellett volna. Ugyanis ezek sokkal forgalmasabb helyek. Jelenleg a 4-es metró kiszolgál egy harmad-fél BME-t, úgy meg kiszolgált volna egy fél-háromnegyed BME-t, és egy egész ELTE Lágymányosi Campust.

A fővám tér forgalma szintén közelében nincs a Boráros térnek. A 4-6-os déli szakaszának terheltségét alaposan lecsökkenthették volna ezzel. De az okos politikusok eldöntötték, hogy az lesz a nyomvonal, slussz.

2016. okt. 7. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Arról nem is beszélve, hogy valamiféle egységes bérlet sem ártana az agglomeráción belül. Tehát a BKV Budapest és az agglomeráció közlekedését látná el. Jelenleg agglomerációból beutazni elég költséges mulatság, sok esetben olcsóbb az autó. Tehát nem, nem annyira jó Budapest tömegközlekedése.
2016. okt. 7. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!