Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha felújítják a 120-as,...

Ha felújítják a 120-as, békéscsabai vasútvonalat, akkor a járműparkot is lecserélik végre?

Figyelt kérdés
Nagyon hangoztatják, hogy a felújítás után 160-al is lehet haladni majd, de sem a mostani kocsik, sem a mozdonyok nem képesek 160 km/h-ra.
2013. dec. 20. 18:34
 1/10 anonim ***** válasza:
Dehogy fognak 160-al menni. Mire felgyorsít, már fékezhet is, mert vagy jön egy település (telek g., csorvás, oh), vagy mert kanyarog a pálya. Ez csak jól hangzik, hogy akár még ennyivel is lehet haladni.
2013. dec. 20. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Aligha lesz még pártíz milliárd arra is...
2013. dec. 20. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

"mert vagy jön egy település (telek g., csorvás, oh),"


Kár, hogy se Telekgerendás, Se Csorvás, se Orosháza nem a kérdezett vonalon van...


"vagy mert kanyarog a pálya. "


Ha kanyarog akkor nem engedélyezett a 160. A kettő kizárja egymást.

2013. dec. 20. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Mégis mi menne rajta 160-nal? Alig van ilyen tempóra alkalmas járműve a Trakciónak és a Startnak. Jelenleg nincs olyan léptékű járműfejlesztési programja a cégnek, ami ezen jelentősen változtatna a közeljövőben, így inkább a 120-140-es tempó stabil tarthatósága és a kétvágányúsítás az előnye a fejlesztésnek, mintsem maga a 160-as Vmax.
2013. dec. 21. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Békéscsaba? Hmm, az Kelet-Mo., annak is igencsak a széle.

Sajnálom, az ottani vonalakon feküdhet akármilyen fontos város, maradnak a régi, lepukkant vonatok.

2013. dec. 31. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Ezt a kelet-nyugat ellentétet feltétlenül be kellett hányni ide.... Nem undorodtok még ettől a kelet sajnálattól?

Most soroljam mi van keleten ami még az """"""""""""""elit"""""""""""""""""" nyugaton vagy pl. Budapesten sincs?

2013. dec. 31. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Valószínűleg 160-nal akkor sem fognak menni a vonatok. Max. bizonyos szakaszokon 140-nel és erre az ottani mozdonyok és személykocsik egy része is képes. Szóval ez miatt sem kell arrafelé járműparkot cserélni, meg amúgy sincsenek még cserére érett állapotban arra a mozdonyok és kocsik. A legidősebbek is legalább 5-7 évet még bírnak.
2014. jan. 2. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Hatos, úgy tűnik, nem sokat értesz a magyar vasúti közlekedéshez, azon kívül persze, hogy felülsz egy Desiro vagy valamelyik IC első osztályára.

Vesd össze, mire gondol egy Fejér megyei, meg mire egy szabolcsi, ha meghallja a személyvonat szót. Hasonlítsd össze, hogy néznek ki a 20-as, és hogy a 111-es vonal állomásai és megállói. Ülj föl egy lőkösházai vagy egy záhonyi sebesvonatra, és próbáld meg használni a wifit.

2014. jan. 2. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Azért a járműparklecserélést még egyáltalán nem igényli a vonal, de a járműparklecseréléssel, sem jó olyannal álmodozni, hogy majd "húdemodern" Flirt motorvonatok fognak közlekedni Bp. és Békéscsaba között. Én gyakran utazok a 2-es (Bp.-Esztergom) vonalon, ahol Desiro motorvonatok közlekednek, amiknek az ülése ugyanolyan, mint a Flirt-eké, és nekem már egy Egom-Pest utazástól is elzsibbad rajta a fenekem, képzeljetek el egy Bp.-Békéscsaba utat olyan vonattal... Inkább a kényelmes, fülkés kocsik, nem?
2014. jan. 2. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:

Kedves 9-es!

Mi itten a Viharsarokban nem wifiért nyűglődünk, mint te, hanem, h pl elinduljon a vonat, kinyíljon az ajtaja és ne lutri legyen, h éppen melyiken lehet leszállni, vagy becsukódjon az ajtaja és ne nyitott ajtóval kelljen közlekedni, mint történt már meg, amikor tényleg TÉL volt, hó, mínusz tizenhuszon foknál.

Na, nem olyan nagy igények ezek, ugyanolyan jegyárért.

És, ha nincs hely, akkor állunk.Abba nem zsibbad el a fenekünk.

2014. jan. 16. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!