1/5 anonim 



válasza:





Úgy hallottam régen a környező országokból, sőt egy-két nyugatabbra fekvőből is jöttek ide tanulmányozni a BKV-t, hogy mintául szolgáljon a saját tömegközlekedésük számára. Tehát jó volt.
A probléma annyi, hogy míg a BKV ugyanolyan maradt, a többiek mindig fejlesztettek a saját vállalatukon, így most mi mehetünk tanulmányutakra :(
2/5 anonim 



válasza:





így van, régen természetesen jó volt, csak míg a nyugati országok többsége ölt is bele pénzt a fejlesztésekbe, addig itthon inkább elvontak tőle.(meg ugye ami megmaradt, annak is egy részét elviszik a felsővezetők, amik más országban sincsenek máshogy, csak ott nem vágja földhöz a céget).
4/5 anonim 



válasza:





Régen-régen igen, aztán talán tíz éve elkezdett romlani. Most úgy érzem, megint egy jobb időszak jön. Hál' Istennek a BKK (az a cég, amelyik átvette a BKV közlekedésszervezői feladatait) tesz a budapesti közlekedésért.
5/5 anonim 



válasza:





Az 1990-es évekig biztosított volt a cég finanszírozási háttere, ami meglehetősen jó minőségű szolgáltatásokat eredményezett. Aztán a 2000-es évek végéig tartó időszak egy hullámvölgy volt, de aztán ahogyan elkoptak a BKV és a városházi forgalomszervezés (2010-től BKK) éléről a begyöpösödött barnaköpenyesek, ismét javulás tapasztalható.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!