Szerintetek is nagyon drága a felnőtt BKV-bérlet?
"de a távolsági bérlet meg irreális. 100km 60-80e ft"
1001. alkalommal is: a távolsági bérlet árában megjelenik, hogy a 86%-át a munkáltató köteles fizetni. Persze tudom, most jön a "de nem fizeti" stb stb
A jegyellenőrzési tapasztalataim az elővárosi vonstokon mást mutatnak... ( vagy a teljes utazóközönség szórakozásbol kér számlát a bérletről....)
"Teljesen értelmetlen lenne, ráadásul aránytalan többletköltségekkel... Rögtön dupla személyzetet kell vezényelni, ami anyagilag sem kevés... És az elszállított utasmennyiség (ezzel együtt a bevétel) azonos lenne."
Ahha... . Kapásból fel tudom hozni, a 30-30A buszokat, mivel utóbbi, hétvégénként, szóló busz, hétköznap, csuklós. Akkor hogy van ez?
A másik - sokkal jobb az utasnak, ha nem 8, hanem 3 perc múlva jön a következő, ami SZÁMÍT. Meglepő, de ez van, nem egy ember, hétvégén is, munkába megy, neki nem mindegy.
Kerékpárszállítás:
túlbonyolítod az egyszerűt. A lépcsős dologért, kár aggódni. Kőbánya-alsó, Kőbánya-Kispest, Zugló és számtalan más vonatmegálló/vasútállomás, csak lépcsőn keresztül közelíthető meg. A ráadás: a Batthyány tér és a Margit híd HÉV megállóhoz is, lépcsőn keresztül lehet lejutni, mégis levihető oda kerékpár. Történt ott baleset?
Na erre válaszolj nekem! :)
A metró meg, pont olyan, hogy ott, lehetne kerékpárt szállítani, mert Újpest központ és a Határ út között, nem kis távolságot lehet menni, de a 2-es metró, Örs vezér tere és a Déli pályaudvara között is, másabb tekerni, másabb szállítani (na igen - HÉV-en lehet, vonaton meg, úgyszintén, csak a kettő között nem). Próbáld ki nyugodtan: tekerd le, a fentebb írt távolságokat (oda - vissza), utána írd meg, hogy nem érdemes a metrón kerékpárt szállítani. Bár az írásodból kitűnik, hogy nincs biciklid... .
Ja, a következő nagyívű javaslat, hogy buszon is lehetne: 1. direkt nem hoztam szóba - nem azért, mert nem gondoltam rá, hanem azért, mert a 5-7-9-86-133-173-233 járatokon kívül, nem igazán akad olyan, ami hosszú utat tesz meg (a 20E és a 30-as is itt lenne, de ott, ha kerülővel is, de kiváltható a 2-es és a 3-as metrókkal, a maradék táv, meg letekerhető).
2. Nézd meg a NABI buszait és láss csodát: találsz ott is, kerékpárszállítására alkalmas buszokat, mert megtudták oldani.
Ezt, mai nap találtam:
[link] - na tessék, végre, történt előrelépés a kerékpárszállítással kapcsolatban: egy pár, villamos, busz és trolibuszjáraton, már engedik! Ez még, csak az első lépész, kíváncsi vagyok, hol lesz még.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!