Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Szerintetek is nagyon drága a...

Szerintetek is nagyon drága a felnőtt BKV-bérlet?

Figyelt kérdés
2013. szept. 12. 20:34
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
72%
Attól függ mennyire használod ki.
2013. szept. 12. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim válasza:
72%
Attól függ, mihez képest.
2013. szept. 12. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:
Látom, ti mindketten könnyen kifizetitek minden hónapban.
2013. szept. 12. 20:42
 4/15 anonim ***** válasza:
80%
Szerintem baromira nem drága, hogy napi 350 forintért fuvarozza napi 2x2 járat a seg.gemet mindkét járaton majdnem végállomástól végállomásig... De még ha csak munkanapokat számolok, akkor is 500 forint...
2013. szept. 12. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim válasza:
22%
Szerintem igen. Általában ha fizetsz egy szolgáltatásért akkor elvárod a minőséget, de 10500 Ft-ért cserébe kaphatsz büdös szakadt járműveket, amik menet közben lerobbannak, késnek vagy akár ki is maradnak.
2013. szept. 12. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
Én BAM-os vagyok. BKV bekaphatja.
2013. szept. 12. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
73%
Ahhoz képest, ha azt nézzük egész BP-n a közigazgatási határig AKÁRMERRE mehetsz 0-24 órában egyészen egy hónapig mindössze 10 ezer Ft-ért... Nem drága. Viszont ha azt vesszük, hogy a MÁV meg EGY VONALON azaz két város között egy pl. 40 km-es jegy 28 ezer Ft, akkor szerintem nem szólsz majd egy szót sem. :)
2013. szept. 12. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
68%

Nem drága, csak nem éppen kellően jó a szolgáltatás.

Hiába használhatod akármerre, de:

1. A Volánbusznál, csak Bp.-en belül, nem lehet (direkt a Bp. bérlet miatt van, csak külön leszálló és felszállóhelyek, nehogy a Bp.-en belül, legyen egy gyorsabb járat).

2. A járműflotta, még mindig, nem kellően fiatal. Ami szóra érdemes, a Volvo/Mercedes buszok, Ganz-Solaris trolibuszok, Combino villamosok és az Alstom metrók (a használtakat kihagytam), de más, nem (pl. a majdani, 5-ös metrónál, milyen motorvonatok lesznek? - ami lényegében, a Szentendrei - Csepeli - Ráckevei HÉV vonalakat takarja + a Belvárosi összeköttetését).

3. Kár, hogy az Alstom metróknál, nem lehet alkalmazni a fél szerelvényes módszert, bár ez, még a régebbi, szovjet metróknál sem akarták alkalmazni. Lényegében fél szerelvény közlekedne és így, lehetne növelni a járatsűrűséget (pl. 5 percről, 2,5-re, 10 percről meg 5 percre).

4. A kevesebb átszállásra is törekedni kell, még a villamos vonalak felújításánál is. Itt volt, a 2-24 villamos végállomása és a 47-es villamos vonala is - mindkettő esetben, lehetett volna alternatív módszert alkalmazni, csak nem éltek a lehetőséggel.

5. Ha már át kell szállni, akkor legyen jobb a csatlakozás! Nem hiszem el, hogy még mindig, vannak olyan járatok, amik nem várják meg, a metrótól jövő utasokat, pedig a metrómegállónál van a végállomásuk.

6. A kommunikáció: a BKK-nak van mit csiszolnia rajta! Ha egy, csatlakozási problémával fordulok hozzájuk, akkor azt nem ismerik el, illetve az a reakciójuk, hogy induljak el időben. Na ez, nem válasz! Ja, arról nem is beszélve, hogy csak e-mailra válaszolnak, máshol nem (nehogy legyen egy fóruma, vagy azt a fránya, FB-os oldalukon lehessen szóvá tenni - olyan extra kívánság ez, mintha mindenhová csokiszökőkutat kérnék).

7. Amit nem értek: vonaton lehet kerékpárt szállítani. Bp.-en belül, ez, miért nem valósítható meg? Miért csak, a HÉV és a fogaskerekű alkalmas a bicikli szállítására? A metrón, miért nem lehet? Én, hajlandó vagyok, kiegészítőt fizetni érte.

2013. szept. 12. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:

"bár ez, még a régebbi, szovjet metróknál sem akarták alkalmazni. Lényegében fél szerelvény közlekedne és így, lehetne növelni a járatsűrűséget (pl. 5 percről, 2,5-re, 10 percről meg 5 percre). "


Teljesen értelmetlen lenne, ráadásul aránytalan többletköltségekkel... Rögtön dupla személyzetet kell vezényelni, ami anyagilag sem kevés... És az elszállított utasmennyiség (ezzel együtt a bevétel) azonos lenne.


" A metrón, miért nem lehet? "


És mégis hol vinnéd le? És ki vállalná a felelősséget ha mondjuk elejted és legurul a lépcsőn letarolva az utasokat?

Nálunk PONT a metró nem az a hely, ahová a bringa való. (Meg a busz sem mielőtt jön a következő nagyívű javaslat.

Amúgy is miért kell szállítgatni a bringát? Bp-en belül nincsenek olyan hatalmas távolságok, amit ne lehetne letekerni. A MÁV-val azért csak elmész egy-egy kiránulóhelyre több 100 km-re.


Tudom most jön majd a klasszikus indok: de mi van ha defektet kapsz? Defektjavító készlet, vagy defekt spray...

2013. szept. 12. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
85%
Egyáltalán nem drága. 0-24 óráig oda megyek, ahová csak akarok egy kétmilliós városban, egy teljes hónapon át. Oké, én ki is használom, nem csak a lakó- és munkahelyem közti 3 metrómegállónyi táv játszik. Amúgy is, mi az alternatívája? Belvárosban a bicikli, annál olcsóbb nem lesz semmi. Külvárosban viszont az autó: talán ha a biztosítás kijön ennyiből, ám még nem tankoltál, nem parkoltál, nem számoltál amortizációt.
2013. szept. 12. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!