Szerintetek is nagyon drága a felnőtt BKV-bérlet?
Nem drága, csak nem éppen kellően jó a szolgáltatás.
Hiába használhatod akármerre, de:
1. A Volánbusznál, csak Bp.-en belül, nem lehet (direkt a Bp. bérlet miatt van, csak külön leszálló és felszállóhelyek, nehogy a Bp.-en belül, legyen egy gyorsabb járat).
2. A járműflotta, még mindig, nem kellően fiatal. Ami szóra érdemes, a Volvo/Mercedes buszok, Ganz-Solaris trolibuszok, Combino villamosok és az Alstom metrók (a használtakat kihagytam), de más, nem (pl. a majdani, 5-ös metrónál, milyen motorvonatok lesznek? - ami lényegében, a Szentendrei - Csepeli - Ráckevei HÉV vonalakat takarja + a Belvárosi összeköttetését).
3. Kár, hogy az Alstom metróknál, nem lehet alkalmazni a fél szerelvényes módszert, bár ez, még a régebbi, szovjet metróknál sem akarták alkalmazni. Lényegében fél szerelvény közlekedne és így, lehetne növelni a járatsűrűséget (pl. 5 percről, 2,5-re, 10 percről meg 5 percre).
4. A kevesebb átszállásra is törekedni kell, még a villamos vonalak felújításánál is. Itt volt, a 2-24 villamos végállomása és a 47-es villamos vonala is - mindkettő esetben, lehetett volna alternatív módszert alkalmazni, csak nem éltek a lehetőséggel.
5. Ha már át kell szállni, akkor legyen jobb a csatlakozás! Nem hiszem el, hogy még mindig, vannak olyan járatok, amik nem várják meg, a metrótól jövő utasokat, pedig a metrómegállónál van a végállomásuk.
6. A kommunikáció: a BKK-nak van mit csiszolnia rajta! Ha egy, csatlakozási problémával fordulok hozzájuk, akkor azt nem ismerik el, illetve az a reakciójuk, hogy induljak el időben. Na ez, nem válasz! Ja, arról nem is beszélve, hogy csak e-mailra válaszolnak, máshol nem (nehogy legyen egy fóruma, vagy azt a fránya, FB-os oldalukon lehessen szóvá tenni - olyan extra kívánság ez, mintha mindenhová csokiszökőkutat kérnék).
7. Amit nem értek: vonaton lehet kerékpárt szállítani. Bp.-en belül, ez, miért nem valósítható meg? Miért csak, a HÉV és a fogaskerekű alkalmas a bicikli szállítására? A metrón, miért nem lehet? Én, hajlandó vagyok, kiegészítőt fizetni érte.
"bár ez, még a régebbi, szovjet metróknál sem akarták alkalmazni. Lényegében fél szerelvény közlekedne és így, lehetne növelni a járatsűrűséget (pl. 5 percről, 2,5-re, 10 percről meg 5 percre). "
Teljesen értelmetlen lenne, ráadásul aránytalan többletköltségekkel... Rögtön dupla személyzetet kell vezényelni, ami anyagilag sem kevés... És az elszállított utasmennyiség (ezzel együtt a bevétel) azonos lenne.
" A metrón, miért nem lehet? "
És mégis hol vinnéd le? És ki vállalná a felelősséget ha mondjuk elejted és legurul a lépcsőn letarolva az utasokat?
Nálunk PONT a metró nem az a hely, ahová a bringa való. (Meg a busz sem mielőtt jön a következő nagyívű javaslat.
Amúgy is miért kell szállítgatni a bringát? Bp-en belül nincsenek olyan hatalmas távolságok, amit ne lehetne letekerni. A MÁV-val azért csak elmész egy-egy kiránulóhelyre több 100 km-re.
Tudom most jön majd a klasszikus indok: de mi van ha defektet kapsz? Defektjavító készlet, vagy defekt spray...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!