A repülőgépek mikor felszálláskor már gyorsan mennek a kifutópályán, amikor elkezd emelkedni, elhagyja a kerék a kifutópályát a pilóta nyom meg egy gombot vagy magátol mikor elér mondjuk egy 500 km/h óra sebességet magátol emelkedik?
Figyelt kérdés
2013. jún. 26. 18:25
1/4 anonim válasza:
a "botkormány" mire való? -.-
azt kell hátrahúznia....
2/4 anonim válasza:
Amikor már elég nagy a sebesség, hogy a szárnyak megfelelő mennyiségű felhajtó erőt "termelnek" , akkor hátra húzza a "botkormányt" és onnantól elemelkedik a gép..
500km/h-ra nincs szükség, már ~ 300 km/h körül fel lehet szállni.
3/4 anonim válasza:
Nem kell 500 km/h-s sebesség, ennek a fele is elegendő. Sőt, kisebb gépeknél nem is kell ekkora tempó. A pilóta nem nyom meg semmiféle gombot (amit mégis, azt nem ilyen céllal), egyszerűen csak annyi történik, hogy egy adott sebességnél már nagyobb a szárnyakon ébredő felhajtóerő, mint a gépre ható nehézségi erő, ezért elemelkedik a pályáról. A sebesség emelésével a felhajtóerő növekszik, leszálláskor pedig mindez fordítva történik: a sebesség annyira lecsökken, hogy a felhajtóerő már nem bírja fenn tartania gépet, ezért lehuppan az aszfaltra. Ha ügyes a pilóta, az utasok nem harapják el közben a nyelvüket.
4/4 anonim válasza:
De most itt mi a kérdés? Hogy mi a gomb, amit megnyom? Futóművek behúzása.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!