A MÁV-nál felmerült egyáltalán, hogy a francia vasút Z 6100-as motorvonatait megvegyék?
"1. Dízel motorvonattal villamos vontatású vonatokat nem tudsz kiváltani. "
Ez egy villamos motorvonat. De a MÁV végül megcsinálta, lásd Bz-k tömkelege a drótos pályákon, részben pont olyan vonatokat kiváltva, amikről én itt beszélek.
"2. olyan, hogy V43 már nem létezik, a jelenlegi pályaszáma 431 "
"3. ezek sem nyújtanának magasabb szolgáltatást a Bhv kocsiknál. Ugyan kicsit fiatalabbak, de nincs bennük olyan kényelmes ülés, mint a Bhv kocsikban, és semmi más olyan dolog ami miatt érdemes lenne lecserélni (klíma/önműködő ajtó/...). Tehát fölösleges pénzkidobás lenne, főleg úgy, hogy az alkatrész utánpótlás is bonyolult."
Némelyikben van klíma és a központi ajtózár alap, gyanítom hogy valamilyen utastájékoztató rendszer is van bennük gyárilag. További előnye a jóval kedvezőbb energiafelhasználás, szerintem önmagában ez utóbbi behozta volna az árát.
Haha.
"Ez egy villamos motorvonat. De a MÁV végül megcsinálta, lásd Bz-k tömkelege a drótos pályákon" - Dízel elmegy a drót alatt, de a villanyos nem megy el drót nélkül. Ugye érzed?
"Dízel elmegy a drót alatt, de a villanyos nem megy el drót nélkül. Ugye érzed?"
És ezt ki vitatta? Olvasd vissza még egyszer, mielőtt okoskodsz!
"Nem hiszem."
Tekintve, hogy 615 kW-os motor van bennük (3 kocsira), szerintem meg hidd el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!