Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Budapesten miért ilyen siralma...

Budapesten miért ilyen siralmas a vízi közlekedés?

Figyelt kérdés

Pénz nincs rá? Miközben óriási dugókkal küzd a város nap mint nap, ott áll szinte üresen a Duna, ami átszeli egész Budapestet. Átszállás nélkül könnyen eljuthatnának például az emberek Csepelről az Árpád hídig, vagy Újpestről a Margit hídig.

Erre miért nem költ az állam? Igény biztos, hogy lenne rá.



2013. máj. 14. 15:07
 1/6 anonim ***** válasza:

ritkán jár a BKV hajó, és ráadásul drága :/ pedig tényleg jó lenne normális vizi közlekedés


Egyszer kimentem a Batthyány térről a Római Fürdőig a hajóval, és kb. 700 Forintot kellett érte fizetnem! (úgy, hogy van BKV bérletem!) Ha vonattal megyek, mindez 0 Forint (és hamarabb is odaér)

2013. máj. 14. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Mert nem éri meg. Egy hajó jóval többe kerül mint egy busz, a hajó személyzetének jóval több fizetést kell adni mint egy buszvezetőnek, a karbantartási költségek is magasabbak. Ezzel szemben olyan hatalmas kiaknázandó lehetőségek nincsenek a dologban.
2013. máj. 14. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Hát pont az a baj, hogy kurwa sok pénzt költ a főváros a vízi közlekedés fejlesztésére, csak épp rosszul. Mit gondolsz, ha a magáncégeknél 2000 Ft körül kezdődik egy sétahajózás, akkor bagatell 750 Ft-ért, sőt, bérleteseknek munkanap ingyen ugyan kinek is érné meg a járatok üzemeltetése? Ezt a projektet bizony korszerű vizibuszok beszerzésével kellett volna kezdeni. Ezek egyfős személyzettel is tudnának közlekedni (utasfelvételkor mágneses rögzítés lenne lehetséges, nem kell a matróz), így a munkaerőköltség nem lenne magasabb más eszközökhöz képest.
2013. máj. 14. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

3: Ja persze, költsön a BKV drága vízitaxikra, miközben nincs egy darab olyan busza, ami nem selejtérett, a 3-mas metró minden túlzás nélkül katasztrofális állapotokban van...


El kellene már felejteni ezt a mindenképpen újítani akaró gondolkodást, s a szemeket az üzemeltetés problémájára vetni. Mert amíg a társadalom így gondolkozik, addig épülni fognak a 4-es metrók, a meglévő infrastruktúrára meg sosem jut pénz.

2013. máj. 14. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Tudjátok az a vicc, hogy dolgozik ismerősöm bkv-nál. Meg lehet nézni, hogy már most ott üldögélnek az Akácfa utcába az 5-ös metró leendő dolgozói :) erről kéne egy filmet forgatni :)
2013. máj. 16. 11:02
 6/6 A kérdező kommentje:
Szerintem amúgy a vízi közlekedésre a velencei vaporettók a legalkalmasabbak, viszonylag gyorsak, sokan elférnek rajtuk.
2013. máj. 16. 11:04

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!