Szerintetek jól teszi a MÁV és a GYSEV, hogy Flirt vonatokat vásárol? Bírni fogják?
A Flirt motorvonat elővárosi használatra , kis távokra van tervezve , tehát olyan felszállsz-leszállsz használatra.
Az üléseik sem hosszú utakra vannak tervezve, ahogy hallom több órás útra elég kényelmetlenek.
Egyáltalán bírni fogják a strapát ezek a kis vonatok?
Például , Győr-Budapest , Győr-Sopron vonalra szerintem nem annyira jók ezek a vonatok.
Miért nem a régebbi például halberstadti kocsikat újítják fel teljesen , kívül belül mint , ahogyan néhány régi IC kocsit felújítottak?
Talán olcsóbban is kijönne , mint új Flirteket venni.
Ezekre gondolok:
belül ilyen:
Szerintem nagyon jól sikerültek ,pedig 30 évesek biztos vannak azok a kocsik.
Gondolom a Flirtök személyvonatként fognak járni. Akik nem a köztes állomásokra mennek, azoknak ott vannak az Intercityk és a Railjet. Sopronból vagy Győrből ( mint ahogy NYíregyházáról és Debrecenből sem) eddig sem személyvonattal utaztak, akik a fővárosba tartottak.
Személyvonatnak biztosan jók lesznek, alacsony padlós, klímás, kulturáltan lehet velük utazni rövid és közepes távon. Én a Desiro-t próbáltam ki egyszer Intercityként, soha többet. Azok az ülések nem arra vannak kitalálva, hogy 3 órát ülj rajtuk, de ezzel a MÁVnál is tisztában vannak.
FLIRT ülései téll jó szarok én naponta 20-25 percet ülök rajta, az is elég..
Szerencse, hogy reggel még Posta Bhv megy..
Mivel egy vasúti jármű arra van méretezve, hogy álljon - gyorsuljon - guruljon - lassuljon stb. és ezt élettartama során számtalanszor megtegye, igazából hótt' mindegy neki, hogy mondjuk Budapestről Győrbe személyvonatként megy, vagy esetleg megállás nélkül.
Bár érdekességképpen, a BVmot ("Samu") motorvonatnál előjött az a probléma, hogy a 150-es vasútvonalon elégtelennek bizonyult a vontatómotorok hűtése. Ugyanis az Intercity forgalomra lett tervezve, kevés gyorsulással és ritka megállásokkal. Na, sebesvonatként jó sűrűn meg kellett állnia, és az utazósebesség se ment 80 km/h mögé. Meg is lett az eredménye, szegény motorvonat esett-kelt, amíg arra járt...
"Meg is lett az eredménye, szegény motorvonat esett-kelt, amíg arra járt..."
Igazából ez jól hangzik, de a Samu a körIC fordulót is igen ritkán teljesítette sikeresen... Pedig ott igazán nincsenek sűrű megállások....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!