Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Szerintetek jól teszi a MÁV...

Szerintetek jól teszi a MÁV és a GYSEV, hogy Flirt vonatokat vásárol? Bírni fogják?

Figyelt kérdés

A Flirt motorvonat elővárosi használatra , kis távokra van tervezve , tehát olyan felszállsz-leszállsz használatra.


Az üléseik sem hosszú utakra vannak tervezve, ahogy hallom több órás útra elég kényelmetlenek.


Egyáltalán bírni fogják a strapát ezek a kis vonatok?


Például , Győr-Budapest , Győr-Sopron vonalra szerintem nem annyira jók ezek a vonatok.


Miért nem a régebbi például halberstadti kocsikat újítják fel teljesen , kívül belül mint , ahogyan néhány régi IC kocsit felújítottak?

Talán olcsóbban is kijönne , mint új Flirteket venni.

Ezekre gondolok:

[link]

belül ilyen:

[link]


Szerintem nagyon jól sikerültek ,pedig 30 évesek biztos vannak azok a kocsik.



2013. máj. 3. 13:24
 1/8 anonim ***** válasza:

Gondolom a Flirtök személyvonatként fognak járni. Akik nem a köztes állomásokra mennek, azoknak ott vannak az Intercityk és a Railjet. Sopronból vagy Győrből ( mint ahogy NYíregyházáról és Debrecenből sem) eddig sem személyvonattal utaztak, akik a fővárosba tartottak.


Személyvonatnak biztosan jók lesznek, alacsony padlós, klímás, kulturáltan lehet velük utazni rövid és közepes távon. Én a Desiro-t próbáltam ki egyszer Intercityként, soha többet. Azok az ülések nem arra vannak kitalálva, hogy 3 órát ülj rajtuk, de ezzel a MÁVnál is tisztában vannak.

2013. máj. 3. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

FLIRT ülései téll jó szarok én naponta 20-25 percet ülök rajta, az is elég..

Szerencse, hogy reggel még Posta Bhv megy..

2013. máj. 3. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Úgy tudom a Gysev-nél csak Sopron-Szhely-Szentgotthárd vonalon fognak közlekedni, a főváros felé nem.
2013. máj. 3. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
A GYSEV FLIRTök elsőeorban a Sopron-Szombathely-Szentgotthárd vonalon fognak közlekedni, de be fognak forogni a Sopron-Győr vonalra is!
2013. máj. 4. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 10 deka farhát ***** válasza:

Mivel egy vasúti jármű arra van méretezve, hogy álljon - gyorsuljon - guruljon - lassuljon stb. és ezt élettartama során számtalanszor megtegye, igazából hótt' mindegy neki, hogy mondjuk Budapestről Győrbe személyvonatként megy, vagy esetleg megállás nélkül.


Bár érdekességképpen, a BVmot ("Samu") motorvonatnál előjött az a probléma, hogy a 150-es vasútvonalon elégtelennek bizonyult a vontatómotorok hűtése. Ugyanis az Intercity forgalomra lett tervezve, kevés gyorsulással és ritka megállásokkal. Na, sebesvonatként jó sűrűn meg kellett állnia, és az utazósebesség se ment 80 km/h mögé. Meg is lett az eredménye, szegény motorvonat esett-kelt, amíg arra járt...

2013. máj. 5. 00:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
igaz hogy kényelmetlenek (én sem szeretem őket), de személyvonati forgalomban jók. Jól gyorsul, keveset fogyaszt
2013. máj. 8. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

"Meg is lett az eredménye, szegény motorvonat esett-kelt, amíg arra járt..."


Igazából ez jól hangzik, de a Samu a körIC fordulót is igen ritkán teljesítette sikeresen... Pedig ott igazán nincsenek sűrű megállások....

2013. máj. 22. 06:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Mi az a "flirtök"?Valami új növényfajta?Az inkább flirt-tek akar lenni
2015. máj. 18. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!