Míért az elővárosi vonatokat fejleszti a máv?
Talán mert ezeket használják a legtöbben és itt lehet a beruházások leggyorsabb megtérülésére számítani?
Egyébként ha megnézed, nem csak az elővárosi közlekedésbe tolják a pénzt, hiszen a 100-as és 120-as vonal fővárostól igen távoli szakaszain is komoly felújítások folynak.
Ami a kocsiparkot illeti, még jelen megkopott állapotukban is jóval komfortosabbak az IC kocsik, mint az elővárosi flotta nagy része...
"Mert első a fővárosi ember!"
Fővárosi ember miért használná az előváros(!) vasutat?
Egyébként meg valószínűleg azért, mert az elővárosi járatokat naponta használja rengeteg ember, az intercityket, viszont csak alkalmanként, ráadásul az én tapasztalataim szerint az IC kocsik meglepően jó állapotban vannak.
Egész pontosan napi másfélmillió ember fordul meg a budapesti elővárosi vonalakon.
Kedvelem, amikor a vidékiek fröcsögnek a fővárosiakra, hogy bezzeg ők nem. Generáljanak napi 1,5 milliós ingázó tömeget mondjuk Debrecenbe és ott is lesz "csilivili" fejlesztés mint a "nagy budapestieknek"...
Várom mikor jön a Keleti-Nyugat ellentét. Hajrá.
1. Az IC kocsikat is fejlesztik és valóban az legjobb állapotú kocsik.
2. A MÁV-nak naponta valamivel több mint 400 000 utasa van, ennek a fele az elővárosi vonatokon utazik.
Fővárosi ember miért használná az előváros(!) vasutat?
Én külvárosiként napi szinten használom, mert fele annyi idő alatt érek haza mint a BKV-val..
És ezzel nem vagyok egyedül itt rákoskerten...amióta megcsinálták a vonathoz kijáró buszjáratot azóta a szinte egyáltalán nem használt állomás baromi népszerű lett...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!