Miért van a vonatokon vészfék? Mikor kell meghúzni?
Én kétszer húztam meg: egyszer egy idős utas a rossz oldalon szállt fel a vonatra és a menesztés pillanatában még fél lábbal a földön volt, így esélyes, hogy csúnya elhúzásos baleset lett volna belőle.
A másik eset már vitathatóbb, menetrend szerinti megállást hagytunk ki úgy, hogy a vezér próbált megállno, de amikor ezt esélytelennek látta, oldotta a féket. Én meg megállítottam a vonatot. Ez azért vitatható, mert így a vonat egy része nem a peron mellett állt meg, így nem volt egyszerű az utascsere. A másik oldalról viszont egy igen forgalmas megállóról van szó (Zugló), így igen sok utas maradt volna hoppon a nem tervezett áthaladás miatt.
A múltkor rossz vonatra szállt fel egy utas, meg akarta húzni a vészféket. Mondtam neki, hogy ne tegye, mert ez motorvonat, inkább szóljon a mv-nek. (Na meg így a bírságot is elkerülheti.)
Végül beszólt a mv-nek, aki két állomás múlva megállt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!