Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha felújítják a 100-as vonalat...

Ha felújítják a 100-as vonalat, akkor tényleg 160km/h-val fognak menni a vonalon a vonatok?

Figyelt kérdés

Mert jelenleg 120-al közlekednek rajta,és szinte nincs is sok lassújel a 100-as vonalon,majdnem végig 120-al repeszt,van mikor 125-t is eléri az óra mutatója.

És most építik át.

Amikor befejezték és eljutottak Debrecenig,teljesen kész lett akkor onnantól kezdve 160-al fognak menni a vonalon a vonatok?



2013. ápr. 21. 20:46
 1/9 anonim ***** válasza:
mennek annyit azok a vonatok?
2013. ápr. 21. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

"Amikor befejezték és eljutottak Debrecenig,teljesen kész lett akkor onnantól kezdve 160-al fognak menni a vonalon a vonatok?"

Ha majd lesz hozzá olyan biztosítóberendezés, ami 160-nal közlekedő vonatokat tud kezelni és lesznek 160-as tempóra képes mozdonyok és kocsik, akkor fognak 160-nal menni a vonatok.

A bizber nem tudom, milyen lesz, 160-as mozdonyok vannak (470, 480, V63 1xx), viszotn 160-as kocsik nem nagyon. A hiper-szuper 3. generációs IC-kocsik alá is sikerült 140-es forgóvázat passzírozni, hogy a jövőben megépülő 160-as vonalakat még véletlenül se lehessen kihasználni. A személykocsik közül ahogy tudom, csak a GOSA kocsik tudnak 160-at menni, azok alatt 200-as forgóváz van. Azokból mondjuk talán 3 vagy 4 IC-szerelvényt is ki lehet állítani.

De valószínűbb, hogy mire meglenne a 160-as bizber és gördülőállomány, addigra a karbantartás elmaradása miatt tele lesz lassújellel a pálya, aztán a 160-as mozdonyok és kocsik zötyöghetnek 60-80-nal, esetleg lesz az egész vonalon két teljes kilométernyi pályaszakasz, ahol mehetnek 160-at.

2013. ápr. 21. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Ezt a választ nem értem sehogyan.
2013. ápr. 21. 21:08
 4/9 A kérdező kommentje:
Mármint az első választ.
2013. ápr. 21. 21:08
 5/9 A kérdező kommentje:

Második:

A 160-as új sín az nem romlik le még 80 év múlva sem ,hogy 60-80-al mennének rajta a vonatok,mert eleve az olyan vágány nem hagyományos ami helyett lesz az új.

A hagyományos sín az 1 méter asszem 56 kg. az új pedig talán 68 kg 1 m.

Tehát más az új egy kicsit.,erősebb.

2013. ápr. 21. 21:15
 6/9 A kérdező kommentje:
Viszont a Budapest-Győr-Hegyeshalom vonalon javában 160-al száguldanak a vonatok,és ott vannak arra alkalmas gépek és kocsik is.
2013. ápr. 21. 21:17
 7/9 anonim ***** válasza:
Az 1-es konkrétan tele van lassújellel, és le is köti ám a 160-as tempóra alkalmas kocsik nagy részét. És itt nem is annyira a sín, mint az ágyazat és az alapozás állapota az, ami meghatározó
2013. ápr. 21. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
*pályaalap
2013. ápr. 21. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

"A 160-as új sín az nem romlik le még 80 év múlva sem ,hogy 60-80-al mennének rajta a vonatok,mert eleve az olyan vágány nem hagyományos ami helyett lesz az új"

Valóban, az új, UIC 68 sín tovább bírja, mint a most használt UIC 54. De általában nem is a sín állapota miatt van lassújel, hanem az átázott/megsüllyedt/egyéb módon tönkrement alépítmény miatt. Az meg akkor is tönkremegy, ha szép, új sín van rajta.

2013. ápr. 23. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!