Külföldről kéne példát venni.
Ott úgy megvernék az ilyen keménykedő huszárokat, hogy beszarnának. Nem véletlen járnak bilinccsel egyes országokban....
Ez nem igaz!
Budapest a közösségi közlekedés lefedettségében világszínvonalat képvisel. A járatsűrűségben szintén.
Tessék elmenni Németországba és megnézni, hogy hétvégén milyen sűrűn indulnak a buszok.
A jegyrendszer lehet jogos, de ott a bérlet, ha valaki sokat használja a szolgáltatást! Tudod mi a baj? Az, hogy az emberek bliccelnek, mondjuk idáig oké, de nem bírják befogni a szájukat és a munkáját végző személyt vegzálják, elküldik a 3,14csába, pedig az egy ember, pont olyan min Te vagy én. Ilyen máshol nincs.
A színvonalról: vannak idős járműveink, de szerinted Bécs vagy nyugaton nincsenek? Valóban nálunk a karbantartás és azt általános esztétikai állapot nem jó. Ennek ellenére ha Te bemész a közértbe és kérsz 1kg kenyeret, elhozhatod, ha csak 60%-át fizeted ki? Nem. A BKv szolgáltat és senki nem fizeti ki a teljes árat.
12 ezer ember megfeszített munkája, hogy ennyire is van Budapestnek közlekedése.
Ezt is tessék lepontozni! Köszönöm!
Én nem pontoztalak le. :)
Van igazság abban amit mondasz, viszont nem a járatsűrűséggel van a gond. Jártak külföldön elég sok helyen, (Bécs, München, Berlin,Prága) valóban vannak ott is öreg gépek,de még a legrégibb busz is ki van takarítva, nem szakad lesz csuklótöréses menet közben, nem szakad ki a kereke.
A jegyrendszer viszont teljesen más, vannak időalapú jegyek, és ami nem mindegy, hogy nagyjából azonos áron utazol, de minimum 3x akkora fizetésből mint itthon, de tisztább és modernebb járműparkkal.
Ennek persze sok oka van, de lehet hogy náluk nem 20millióba kerül egy tanulmány arról hogy kell-e a buszra ajtó, nemtudom hogy oldják meg. :)
Én értelek.
Minden nap használom a budapesti tömegközlekedést, és azért dolgozunk, hogy legyen. Ez a prioritás.
Nem lehet úgy üzemeltetni, hogy nincs alkatrész, nincs ember és semmi nincs. Ez erre elég. nem azért nincs kitakarítva, mert nem takarítják ki, hanem mert ennyi fő nem tud ennyi járművet kitakarítani.
Tudom ilyenkor előjön a tanulmány, Szalayné végkielégítése, de bármennyire is fáj kimondani ez csepp a tengerben. 1150 busz áll ki reggelente forgalomba. Tessék kiszámolni ezek egynapos üzemanyagköltségét.
Ebben a BKV a legnagyobb hibás, azt gondolom. Folyamatosan a politikai megfeleléssel voltak elfoglalva a vezetők, senki nem merte kinyitni a pofiját, hogy gyerekek idén a legöregebb forgalomban lévő buszunk 30 éves. Nem sok hely van a világon, ahol 30 éves buszok mennek. ELKÉPESZTŐ!!!
Ha valakinek lett volna vér a ....., akkor azt mondja: gyerekek én idén a 100 legkritikusabb állapotú autóbuszomat leselejtezem. Ha jön új busz, jön, ha nem nem. Van 1 évetek 100 darab autóbusz előteremtésére.
De nem. Ameddig politikai bábok és börtöntöltelékek vezetik, addig ez nem megy.
"A válasz 20%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 79%-ban hasznos válaszokat ad."
Sikerült lepontozni, csak azt mondjátok milyen tényszerű tévedéseket írtam?
Na mindegy srácok, lógjatok, nekem attól se több, se kevesebb nem lesz.
Lehet jövő héten megpróbálok kihozni egy kenyeret a boltból (még akkor is, ha az oda van égetve) és majd felteszem a kérdést, hogy a pénztáros kihívhatja-e a rendőröket :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!