Miért ilyen lepukkant, koszos a budapesti metró?
1/11 A kérdező kommentje:
Kijevben is vannak megrongált metrók és itthon is vannak letisztított szerelvények.
2013. jan. 22. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
nálunk semmire nincs pénz pedig mindenre elszedik a lóvét a néptől
2013. jan. 22. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
Akkor most tegyél be egy képet az új metrókról és akkor más lesz a helyzet. Honnan tudjam, hogy azok amiket linkeltél nem pont akkor lettek újrafestve amikor a kép készült?
2013. jan. 22. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
Hopp a kijevin ott egy hatalmas festékkopás! -egyébként igazad van, miből állna egy autómosóhoz hasonlatos kefepofapárt beszerelni az alagútba pát állomásonként!
Hátha még illatos vízzel locsolnák közbe! Még az ipari áram is visszaköszönne olykor néki, oszt álmába csengethet tovább: Hát aludj el szépen Kis Balázs :)
2013. jan. 22. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
Azért azt nem vetted számításba, hogy ezeket a kocsikat az oroszoktól kaptuk. Nekik ugye van egy valag pótalkatrészük és gyáruk, nekünk meg az amit kaptunk tőlük. Még szép, hogy az övék jók, gondolom cserélgetik rendszeresen. Az állomások közül a 3-as a leglepukkantabb, de azt sem mondanám koszosnak. Egy viszont tény: itthon 350 a jegy, a ruszkiknál 200 átszámítva.
2013. jan. 22. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
Tényleg a kijevi metró képe sem sokban különbözik tőle.
Mindenhol vannak leselejtezendő régi járművek, itt a környéken valami ezeréves hévet használnak.
Amúgy nem hinném, hogy ezek az országok szegényebbek lennének.
2013. jan. 22. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
Ha a minimális karbantartást megkapná az itthoni metró, akkor nem lenne semmi baj, csak nálunk jó szokás addig várni, míg tönkre nem megy az egész.
2013. jan. 22. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?
Azt ne felejtsük el, hogy ezekben az országokban a munkanélküliség visszaszorításában igen nagy az állami és tanácsi/önkormányzati vállalatok, intézmények szerepe. Rengetegen dolgoznak e szervezeteknél gyalázatos fizetésért úgy, hogy munkájuknak kevés értelme van. Szerencsére a takarítók munkájának legalább megvan a látszatja, de sajnos nem a tisztaság iránti igény, hanem a mesterséges munkahelyteremtés igénye a meghúzódó háttérmotívum.
2013. jan. 23. 00:33
Hasznos számodra ez a válasz?
Csak nálunk vannak, olyan súlyos állapotban a metrók (ev típus). Nagyon sokat, a kettes vonalán, úrja lehetne festeni, esetleg, alkatrészeket cserélni, de a bkvnek, asszem nincs elég pénzze!
A csehet, meg a többit nem tudom!
Viszont, vannak új kocsik, amik (alstom típusu)
majd, idővel "lecsrélik" az orosz szörnyeket ;)
2013. jan. 25. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: