Nem sok baj van vele, csak szétesik a kocsiszekrény meg néha szeret kigyulladni. Az utasokat is rázza eléggé a keményebb rugózás, lengéscsillapítás szerintem. Nehezebb vele fordulni, mint egy 260-sal, mert egy méterrel nagyobb a tengelytávja, és lelógatni sem lehet, mert leér az eleje nagyon sok helyen.
Amúgy emlékszem, mikor bejöttek, nem lett volna ez egy rossz busz, ha kicsit jobban koncentrálnak a fejlesztésére.
Nekem a borzasztó szellőzésével van bajom, meg a hátul nagyon szűkös utastérrel. Úgyhogy marha jó lesz, amikor a Mercedesek érkezése után ellepik ezek a roncsok Dél-Pestet.
Ezen kívül erősen érződik a típuson, hogy már az utolsókat rúgta az Ikarus. Az összeszerelés minősége már a buszok új korában sem tűnt jónak, azóta a BKV karbannemtartása is rátett egy lapáttal.
Snitt.
A felújított 412-esekkel viszont szeretek utazni, mert egyelőre jó az esztétikai állapotuk és a szellőzés is javult.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!