Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ma reggel megbüntettek BKV...

Ma reggel megbüntettek BKV buszon (saját hibám volt reggel a rohanás közepette a bérletemre ráömlött a fehér hibajavító) Tovább lent?

Figyelt kérdés
Engem nem tart el senki, diák vagyok, diákmunkából tartom el magam, ez a 16.000ft 3 heti kajám, sőt majdnem 1 havi...szerintetek kapnék méltányolás? 3-4 hónap alatt részletben ki tudnám fizetni

2012. nov. 21. 14:46
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
29%
Szard le. 1 év azt elévül. Engem is megbüntettek régen csomószor. Én egy forintot se adok ezeknek a mocskoknak, mióta voltak azok a botrányok. Az én pénzemből nem lesz 100 millás végkielégítés meg társai
2012. nov. 21. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
A hibajavító ellenére látszik vbalami belőle? Be tudod még mutatni az irodában?
2012. nov. 21. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:

a dátum egyáltalán nem látszik csak az okt. nov. de a számok nem meg a bérlet azonosító nagyjából kivehető.


1. kommentelő: én becsületesnek tartom magamat, nem károsítottak meg semmivel, és idővel úgy is behajtják ha beakarják (de mivel külföldre tervezek úgy se tudnák behajtani)

2012. nov. 21. 15:16
 4/13 anonim válasza:
Szerintem ne hagyd annyiban. 1 év alatt nem évül el. Annak idején én sem fizettem be, rá két évvel ügyvéd keresett fel, kamatokkal és késedelmi díjakkal együtt kellett befizetnem az összeget, bár kaptam 6 havi részletet. Lehet méltányossági kérelmet benyújtani, ekkora összegnél nem tudom, hogy lehetséges-e, de mindenképpen meg kell próbálni.
2012. nov. 21. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
Szerintem le lehet kaparni a hibajavítót.
2012. nov. 21. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
próbáltam lekaparni jön vele együtt a kék papír is...mindennek örömére vizes bázisú is és ha megpróbálom leszedni akkor csak szétkeni az egészet.
2012. nov. 21. 15:25
 7/13 anonim ***** válasza:
36%