Van másfél milliód a szakszolgálati engedélyre? Tudsz utána évekig hobbi szinten repülni hogy meglegyen a megfelelő számú repült órád az IFR vizsgához, és a kereskedelmi engedélyhez, szintén milliós összegekért? Szerintem nem. Pilótaképzést meg Mo-n nem indítanak a légitársaságok.
Úgyhogy maradt a mozdonyvezetői állás, bár oda sm könnyű bekerülni.
2012. nov. 14. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
2/20 anonim válasza:
Azért nem egy kategória a kettő:)
Ez hasonló mintha azt kérdeznéd, hogy csőszerelő legyek vagy épületgépész mérnök.
Az átlagos realitásokat nézve tehát legyél mozdony vezető.
2012. nov. 14. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
3/20 anonim válasza:
De jó lenne, ha csak másfél millió lenne...
A repülőgép a gazdagok játéka, kb 10 milla alatt nem érdemes belevágni.
A kérdező nem mozdonyvezető, hanem vonatvezető (vagy vezető jegyvizsgáló) szeretne lenni, ahhoz pedig elég egy gyorstalpaló tanfolyam a MÁV-nál, és némi gyakorlat!
:D
2012. nov. 14. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
6/20 anonim válasza:
Hát, nem feltételezem hogy a kalauz vs pilóta kérdés felmerül, de igazad van, nem pontos a megfogalmazása. :D
2012. nov. 14. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
7/20 A kérdező kommentje:
Melyik keres többet?!
2012. nov. 14. 20:09
8/20 anonim válasza:
Egyértelműen a pilóta, de amíg addig eljutsz az 10év meg 5-6millió.
2012. nov. 14. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
9/20 anonim válasza:
A 90-es évek végén volt egy cikksorozat a TopGunban, a Malév pilótáiról. Akik akkor repültek, azok a 70-es években kezdték és a 80-as évek végén 90-es évek elején kerültek fel komolyabb gépekre (Tu134-134) pilótaként. A 10 év lehet, hogy nem lesz elég ahhoz, hogy egy B767 bal oldali ülésébe kerüljön.
2012. nov. 14. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
10/20 anonim válasza:
mr flash: Amit linkeltél, az másfél milla, nem 1, és ez csak egy PPL.. mégis hogy tervezed összegyűjteni a maradék 150 órát? Nyilván azt is ki kell fizetned.. aztán egy jó kis multi engine gépet bérelni 20 órára, + MCC... nem 5-6 milla lesz az, hanem 15.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!