Mit jelent ez? Pályameghibásodás miatt elrendelt vágányzár.
Okos kormányunk... Bp-Győr vasútvonalon vannak 20 perces késések, a buszt meg leállították, mert a vasút "színvonalas" szolgáltatást nyújt. pff...
(busz akkor késik 10 percet, ha valami hatalmas baleset és dugó van, de sok gép tempo100-as volt, amik 90 perc alatt Győrben voltak a menetrendi 110 perc helyett.)
Jajjdejó ismét megérkezett egy buszb.zi. Köszönjük. A busz csak 10 percet késett amikor baleset volt. Ne haragudj, de röhög a vakbelem is.
Akkor valszeg azért tettem meg a szeretett és imádott volánbuszoddal 2:30 alatt a távot, minden baleset nélkül, mert olyan színvonalas szolgáltatást nyújt ugye?
Hagyjuk már ezt a szar dumát, mindenhol beüthet a crach.
Inkább nézd emg azt, hogy a szar voilánbuszod milyen sznvonalas szolgáltatást nyújt a megszűntetett vasútvonalak helyett. Van ahol 2x akkora menetidőt produkálnak, 1,5x hosszabb távon. Persze mindezt az utasokét teszik ugyebár. És még véletlenül sem a volánlobbi miatt.
Kérdező: Az éjjel egy igen ritka meteorológiai esemény volt, ami kicsit kikezdte a pályatestet.
A naplemente előtt mért 26 fokról mindössze 4 óra alatt (!) 12 fokra esett le a hőmérséklet, (4 óra alatt 14 fok változás!) majd ez az éjszakai mélypontnak számtó 4-5 fokig csökkent. Azaz 10 óra alatt 20-21 fokot csökkent a hőmérséklet. Ez a durva hőingadozást nehezen viselik el a különböző fémszerkezetek, jelen esetben 1-2 ragasztott sínkötés nem bírta a terhelést. Fizika órára mindenki járt, ha jó tanára volt, akkor láthatta a hőtágulásos kísérletet. Lánggal melegítve egy rövid fémrúd képes volt tágulni cm-eket.
Most el lehet képzelni mindezt km-es egybefüggő fémszerkezettel. 10-15 cm-eket is képes ilyen terhelés mellett összehúzódni a sín, és ettől könnyen elpattan.
Sajnos a fizika törvényei máshol sem változtathatóak meg...
Kedves #5, a vonat ajtajai mindig is nyitva álltak előtted, ha nem tetszett a busz, bármikor mehettél a fantasztikus MÁV-vonatoddal (megjegyzem, ha ritkábbak lennének a késések, és végre a gyorsvonatok is klímásak lennének, semmi bajom nem lenne a vonattal, a személyről pedig nem jók a csatlakozások Sopronba).
Inkább mennének a gyorsokon (is) Flirtök, sokkal jobbak, mint a Halberstadtiak... (szerintem rosszabb a Halberstadti 1. osztály, mint a Flirt 2. osztály...)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!