A Bvmot miért sebesvonatként közlekedik a 150-es vonalon? Miért nem sorozzák be kocsinként (akár a motorkocsit is) az IC vonatokba?
Azért, mert ha kiszeded a betétkocsit, akkor 2 kocsit nyersz, ellenben a motor- és a vezérlőkocsi dolga végezetlenül fog állni valahol a parajosban.
Így a szerelvény egyben képes dolgozni, csak személyzet kell rá. (Mozdony már nem.)
Köszönöm a választ, erre nem gondoltam.
Ettől függetlenül még mindig az a véleményem, hogy lehetne sokkal jobb feladatot is találni nekik. Gyors megoldásként például az Amxz kocsikat lehetne az Aranyhíd expresszbe sorolni tényleges első osztályként, biztos lenne több olyan utas, aki hajlandó lenne felárat fizetni a közel 5 órás útra. A másik kettőt meg praktikusan a szegedi IC-ben, ott ugyanis mostanában rendszeresen lemarad az IC első osztály.
Sajnos ez nem hit kérdése. Valóban NINCS 3-ból 1 MINDIG üzemképesen. Sajna ez van :S
Ha nem költöttek volna rá az utóbbi időkben százmilliókat, már réges rég összevágták volna őket a betétkocsik meg szaladgálnának.
Mindösszesen 3 darab járműről beszélgetünk ne felejtsük el...
Ez nem kerti tuning, itt mindent engedélyeztetni kell a hatósággal, terveket, kivitelezést, utána a járművet.
És mit nyersz? 3 IC vezérlőt, amit a "hajadra kenhetsz".
Azért a vasút nagyban játszik nem a legjobb megoldások melyeknél a leves többe van mint a hús...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!