Bécsben (Viennában) mért mennek gépek Dubai stb. Pesten mért nem?
Bécsben (Viennában) mért mennek gépek Dubai és még más városokba?
Ferihegy mért nem indít ilyen járatokat?
Nem "Ferihegy" indít járatokat, hanem légitársaságok. Oda indítanak járatot, ahol van elég utas, amivel megtöltik a járataikat. Honnan lesz utas? Hát vagy onnan, hogy eleve az adott városban van a célja, vagy onnan, hogy az adott városban elérhető kedvező csatlakozásokat kihasználva továbbutazik máshová. Bécs jóval fejlettebb regionàlis üzleti központ, mint Budapest, és turistát is többet vonz. Ezeket a területeket eléggé tudatosan menedzselik. Persze a rendszerváltás után volt egy kis fórjuk, de be lehetett volna hozni Budapest lemaradását e területeken. Ma már nehezebb.
Az átszállási kapcsolatok is amolyan öngerjesztő dolgok: ha eleve sok van belőlük, az még több járatot vonz, tovább növelve a vonzerőt. Ha nincs nagy választék, nincs vonzerő sem. A Malév egyébként viszonylag sikeresen próbálta Ferihegy átszálló reptér szerepét erősíteni a kelet- és nyugat-európai célpontok között, de az amúgy most szintúgy szarban lévö Austrian is felvette a kesztyűt.
Bizonyára azért, mert a légitársaságok nem járatnak Buennáról járatokat. A Keleti pályaudvarról sem menesztenek olyan vonatokat, ami nincs ott.
Hogy a különféle társaságok talán azért nem közlekedtetnek Budapest és Dubai között repülőket, mert a dubaiozó lányok nem töltenék meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!