Hogyan van pofája a MÁV-nak Bzmot nevű, lerohadt, cseszkó vonatok közlekedtetésére ilyen horribilis jegyárakkal?
Felháborító pofátlanságnak tartom a MÁV azt a fajta hozzáállását, hogy "jó lesz ez a parasztoknak" felfogással odatosszák ezeket a mocskos, büdös, ócska, egykori Csehszlovákiában gyártott, kényelmetlen, iszonyatosan hangos mocskokat. Hogy lehet a mai, 21. századi világban ilyen trágya kocsikat közlekedtetni? Ráadásul olyan vonalakon, ahol naponta sok vonatpár közlekedik, nem pedig eldugott falvakon keresztüli közlekedésről van szó. Konkrétan a Pécs-Villány közötti vasúti vonalra gondolok. Mindkét hely fontos turisztikai célpont. Villányt lehetetlen megközelíteni közösségi közlekedési eszközön Pécs irányából, mert katasztrófa a közlekedés színvonala. Busz nem megy, vonatból meg ezek a trágyák vannak. Aki szeretne egy jót kikapcsolódni, netán inni is egy kicsit, az csakis bérelt buszokkal, taxival, vagy saját autóval tud lemenni - utóbbi esetén lehet fizetni a pénzéhes szállásadók drága szobadíjait.
Ezek a retkes, vonatnak nem nevezhető húgylevek annyira kényelmetlenek, hogy ha az ember végigüli az 50 perces utat, akkor már fáj mindene: ugyanis az okoskák a hellyel való spórolás miatt totálisan derékszögűre csinálták az ülések támláit, így még csak hátra sem tudsz dőlni, vagy elfeküdni. Ne is, bazze, fizessél ki 1500 Ft-ot egy retúr jegyért a bunkó, grimaszokat vágó pénztárosoknak, szíjjad a jó büdös füstöt, élvezd a MÁV szolgáltatását.
Ez a jövő ebben a hülye országban, hogy lerohad minden? Nem az lenne a normális, hogy kényelmes, klímás kocsik közlekedjenek a 21. században ilyen jegy és bérletárakért cserébe?










Ilyen jegy és bérletárakért nem...
A menetdíjak nem magasak, sajnos a fizetések rettentően alacsonyak.
Nézd emg, hogy máshol ahol a kényelmes, klímás kocsik közlekednek, ott egy 100-120 km-es útért leakasztanak 2x-3x annyira mint itt egy teljesárú menetjegy.
Fejleszteni csak pénzből lehet. Meg kell kérdezni a 22 év pártjait és kormányait, hogy miért használták és használják ma is pártkassza-kifizetőhelynek a mávot...





1. Ezt a vonalat nem a MÁV, hanem a MÁV-Start üzemelteti
2. Ha nem tetszik, ne utazz vele (előre meg lehet már nézni az interneten, hogy hol milyen vonat jár, így ha nem tetszik, nem kell igénybevenned
3. Tény, hogy nem a Bz a színvonal csúcsa, de egy személyvonat 2. osztályától nem kell többet várni. Az ülések szövethuzatosak, az ajtó önműködően záródik, és általában még függöny is van. Nézd meg milyen vonatok járnak például Romániában, ott a gyorsvonat is jóval ez alatt van... De németországban sem fenékig tejfel a közlekedés, egy sima ReginalBahn (ami nálunk személyvonatot jelent) ugyanilyen kényelmetlen, klíma nélküli kocsikból áll. Ez SZEMÉLYVONAT, nem expressz, vagy IC...
Vegyél egy BMV-t, és járj azzal, ha akkora nagy kényelemre vágysz... mellesleg a vasúton sem lehet pénz nélkül "BMV-t" (jó vonatot) venni, ezért örülj annak, hogy jár valami. Amíg ennyien bliccelnek, meg állandóan szétverik a méregdrágán felújított vonatokat, addig nem lesz pénz a személyvonatok színvonalát emelni.
(Szerintem kicsit fogj vissza magadból, mert ez a hozzáállás nem vezet semmire!)





Meglepődne mindenki, ha azt mondanám, hogy Csehországban és Szlovákiában is ezek az "ócska" vonatok járnak szinte mindenfelé? Pedig így van! :)
És ott még az ülések is kényelmetlenebbek, nincs fejtámla, ráadásul műbőr huzatuk van.










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!