Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » 1. Mennyibe kerülhet a BKV,...

1. Mennyibe kerülhet a BKV, mint cég járműparkkal, hálózattal együtt? 2. Mennyi ennek a havi fenntartása, munkások bérével, javításokkal, tehát minden járulékos költséggel?

Figyelt kérdés

Gondolkodom, hogy megveszem, és nem hiszem, h a jelenlegi városvezetés nagyon ragaszkodna hozzá.

Buszvonalak megszüntetésével, a metró/villamoshálózat bővítésével, e-ticket jegyrendszer/beléptetőkapuk azonnali bevezetésével és jelentős jegyár-emeléssel várhatóan profitálna, pár éven belül.



2012. máj. 28. 04:28
 1/3 anonim ***** válasza:

Megvenném ,,ez jó XD

Profitálna jegyáremeléssel? XD.. Csak azt felejted el hogy akkor nem vennék igénybe. Így is irreálisan drága. A géppark fele pedig katasztrófális ,van olyan busz hogy rugó nincs benne meg befolyik a víz esőbe. Szerinted ki utazna vele? Ha megakarok ázni akkor veszek egy robogót és 10ed részéből eljárkálok vele pesten belül. Amúgy az ára 100 milliárdokban mérhető. Jövedelmező akkor lenne ha nem lopnál szét és ha nem 1000 éves zombi erőszakkal életben tartott üzemanyag és energiazabáló járűvek lennének. De ez egy ördögi kör. Mert arra kitermelni nem bírja a bkv az új gond nélkül üzemeltethető takarékos járművket a régiek meg elviszik a nyereséget.

2012. máj. 28. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

A városi tömegközlekedés a világon SEHOL nem nyereséges, felejtsd el, hogy pénzt veszel ki a BKV-ból. Jelenleg masszívan alulfinanszírozott a cég, ezért is nincs pénz az általad bevezetendő rendszerekre, de még a járműpark szinten tartására sem. A kötöttpályás közlekedés fejlesztése befektetésigényes, nem is beszélve arról, hogy pl. a budai fonódó villamoshálózat projektről is évek óta megy a vita, szóval sok szerencsét lezsírozni ezt a kerületekkel. A jegyáremelés meg csak elriasztaná az utazóközönséget, akik az éves bérlet árából már most is vehetnek egy rossz robogót vagy egy jó biciklit.


A BKV gatyába rázásához megbízható finanszírozás, masszív befektetések (főleg a járműparkba, de az is igaz, hogy a kötöttpályás közlekedést fejleszteni kéne a buszos rovására), és igen, e-ticket/beléptetőkapu rendszer kéne.

2012. máj. 28. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 szekhely com válasza:
Hogyan gondolhatja azt bárki is, hogy olyan fogja megvenni, aki a gyakori kérdések oldalon fog tanácsot kérni.
2012. máj. 29. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!