Szolnokon a helyijáratos buszon történt incidens miatt hol tudnék bejelentést tenni?
Ügyfélszolgálaton...
De felesleges, bocsánatot kérni nem fog tőled senki, akkor meg minek az egész?
Megértem a felháborodásodat, de őszintén reálisan gondolj bele:
Mit vársz egy panasztól?
Panaszt teszel, míg emgírod, idegesíted magad. Ők 30 nap alatt "kivizsgálják" nekik egy vagy a sok közül, egy "bliccelő" a sok közül aki még "pattog" is.
Kapsz egy váalszlevelet, miben leírják, h meghallgatták az érintett dolgozókat (hahaha) és kivizsgálták, és nem találtak szabálytalanságot/megrótták a dolgozókat.
Aztán ennyi.
A dolgozó sem fogja utólag azt mondani, hogy üvöltözött veled.
Sajnos ez ilyen, kár is koptatni a billentyűzetet ilyenek miatt...
A helyijárati szolgáltatás megrendelője Szolnokon a város önkormányzata. Ők ellenőrizhetik, hogy a Jászkun Volán Zrt., mint helyijárati szolgáltató, betartja-e a várossal kötött szolgáltatási szerződésben vállalt kötelezettségeit. Azt, hogy ez tartalmazza-e az utaspanaszok kezelésének mikéntjét, van-e bármilyen etikai kódex érvényben, leginkább ők tudják megmondani. Illetve lehet, hogy a vállalaton belül van saját etikai kódex, ez esetben igen, pontosan ahhoz az ügyfélszolgálathoz kell fordulnod, ahol kiabáltak veled.
A Jászkun Volán amúgy állami tulajdonú vállalat, így tehetsz az illetékes minisztériumnál bejelentést, de ez nem az a szint, ahol egyedi panaszokkal foglalkoznak - és őszintén szólva, tényleg nem ez a feladatuk. Ha emberek tízezreivel kiabálnának, az más lenne.
Figyelj ez van ilyen az élet.
Én vasutas szakmunkás vagyok, még érettségim sincs.
De ha a cigányok rosszalkodnak a vonaton ordítozok,szitkozódok,lerúgom őket a vonatról ha nincsen jegyük.
38F
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!