Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » BKV sofőrök! Mennyire nehéz...

BKV sofőrök! Mennyire nehéz boldogulni a BKV busz-troli-villamos-hév flottájával? Óvatoskodva kell vezetnetek, van olyan busz is ami annyira rossz állapotú lenne? Szeretitek a munkátokat?

Figyelt kérdés
2012. ápr. 29. 21:12
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Nagyon nehéz.. Van olyan busz amibe rugó nincs csak fel van hegesztve a hídhoz a futómű. (ez komoly..)

Folyton figyelni kell balra hogy ki száll beléd hátulról elindulásnál mert ugye senki nem adja meg az elsőbbséget. Jobbról meg arra kell figyelni ki szalad a busz után vagy ki akadt fel rá.. Pirosnál a biciklis és robogós futárok szivárognak fel legtöbb a busz oldalán támaszkodik meg. Meg lehet értetlenkedni a kidobóméretű vandálokkal az éjszakai járaton.

Aki nem szereti az ott hagyja hamar ezt az állást. Van egy kicsi jó benne..

Ilyen mintpéldául ,hogy lehet nézni a várost mert csak nem egy irodába ül az ember. -Lehet beszélgetni csajozni ismerkedni ha nincs elbarikádozva a vezetőfülke.

-Nincs túlvezetés. -Havi fix fizetés. És Kb ennyi az összes pozitívuma. Amúgy stresszes és favágó munka egy lomha lassú objektummal bukdácsolni a forgalomba.

2012. ápr. 29. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
81%

Régen mikor bkv-val jártam, rendszeressen láttam szar buszokat. (ikarusok inkább.)

Volt, hogy nem nagyon működött a váltó.

Valamelyik minden megállóba lefulladt.

Ajtók nem működtek.

Egyszer megtapasztaltam milyen amikor tönkre megy az adagoló benne. (amikor csak nyomja befelé a gázolajat és nem tudsz mit tenni ellene, csak várod még max fordulaton besül a motor, vagy elszakad valami benne.

A csávó hátrament egy kalapáccsal, és leütötte róla az adagolót, így megmentve minket, és a buszt.


Van rengeteg ami iszonyatosan füstöl kéken. Nem tudom mi jó abban a bkv-nak, hogy napi 10 liter olajat elhasznál a buszokra:)


Van pár amin akkora rozsdafolt van, hogy befér az öklöm a lyukon. Nem értem hogy kaphat műszakit.

2012. ápr. 30. 01:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%

Valószínűleg olcsóbb a vacak minőségű olajat utántöltögetni, mint kivenni a buszt a forgalomból és széthúzni a blokkot, ami lehet hogy a végletekig el van kopva.

Műszakinál átrugdosák ha csak "dekorációs" elemen van korrózió (nem teherviselő), meg gondolom a BKV sajátos helyzete miatt ilyen csekélységért nem lehet buszt félretenni.


Keveset BKV-ztam diákkoromban, de szerintem mindenkinek van valami "élménye". Pl. elfüstölő kontaktorok a HÉV kocsiban, beázó csuklósbusz, nyitva maradó ajtók...


A BKV egy csoda, hogy képesek fenntartani a járatokat. Meg persze a garázsban dolgozók emlékműve, hogy hogyan lehet cserealkatrész nélkül összegányolni annyira a buszt, hogy az aznapi km-t megtegye.

2012. ápr. 30. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!