BKV sofőrök! Mennyire nehéz boldogulni a BKV busz-troli-villamos-hév flottájával? Óvatoskodva kell vezetnetek, van olyan busz is ami annyira rossz állapotú lenne? Szeretitek a munkátokat?
Nagyon nehéz.. Van olyan busz amibe rugó nincs csak fel van hegesztve a hídhoz a futómű. (ez komoly..)
Folyton figyelni kell balra hogy ki száll beléd hátulról elindulásnál mert ugye senki nem adja meg az elsőbbséget. Jobbról meg arra kell figyelni ki szalad a busz után vagy ki akadt fel rá.. Pirosnál a biciklis és robogós futárok szivárognak fel legtöbb a busz oldalán támaszkodik meg. Meg lehet értetlenkedni a kidobóméretű vandálokkal az éjszakai járaton.
Aki nem szereti az ott hagyja hamar ezt az állást. Van egy kicsi jó benne..
Ilyen mintpéldául ,hogy lehet nézni a várost mert csak nem egy irodába ül az ember. -Lehet beszélgetni csajozni ismerkedni ha nincs elbarikádozva a vezetőfülke.
-Nincs túlvezetés. -Havi fix fizetés. És Kb ennyi az összes pozitívuma. Amúgy stresszes és favágó munka egy lomha lassú objektummal bukdácsolni a forgalomba.
Régen mikor bkv-val jártam, rendszeressen láttam szar buszokat. (ikarusok inkább.)
Volt, hogy nem nagyon működött a váltó.
Valamelyik minden megállóba lefulladt.
Ajtók nem működtek.
Egyszer megtapasztaltam milyen amikor tönkre megy az adagoló benne. (amikor csak nyomja befelé a gázolajat és nem tudsz mit tenni ellene, csak várod még max fordulaton besül a motor, vagy elszakad valami benne.
A csávó hátrament egy kalapáccsal, és leütötte róla az adagolót, így megmentve minket, és a buszt.
Van rengeteg ami iszonyatosan füstöl kéken. Nem tudom mi jó abban a bkv-nak, hogy napi 10 liter olajat elhasznál a buszokra:)
Van pár amin akkora rozsdafolt van, hogy befér az öklöm a lyukon. Nem értem hogy kaphat műszakit.
Valószínűleg olcsóbb a vacak minőségű olajat utántöltögetni, mint kivenni a buszt a forgalomból és széthúzni a blokkot, ami lehet hogy a végletekig el van kopva.
Műszakinál átrugdosák ha csak "dekorációs" elemen van korrózió (nem teherviselő), meg gondolom a BKV sajátos helyzete miatt ilyen csekélységért nem lehet buszt félretenni.
Keveset BKV-ztam diákkoromban, de szerintem mindenkinek van valami "élménye". Pl. elfüstölő kontaktorok a HÉV kocsiban, beázó csuklósbusz, nyitva maradó ajtók...
A BKV egy csoda, hogy képesek fenntartani a járatokat. Meg persze a garázsban dolgozók emlékműve, hogy hogyan lehet cserealkatrész nélkül összegányolni annyira a buszt, hogy az aznapi km-t megtegye.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!