Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha Budapestnek jó tömegközleke...

Ha Budapestnek jó tömegközlekedése lenne, ez megoldhatóvá válna?

Figyelt kérdés

Ha sokkal kiterjedtebb lenne pl. a metróhálózat, tehát elérhetővé válnának a külvárosok is.

Akkor lehetséges lenne -e a nagy sugárutak átalakítása sétálóutcává?

Pl. a Bajcsy-Zsilinszky út teljes egészében, a Rákóczi út teljes egészében, az Üllői út a Kálvin tértől egészen a Nagyvárad térig.

Tehát így nézne ki kb: [link]

Lenne a házak mellett járda természetesen, fákkal beültetve. Lenne egy sáv autóút, középen egy fás sétáló rész, még egy sáv autóút, és szintén járda a házak mellett.


2012. febr. 21. 13:17
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Erre még várni kéne néhány száz évet . Most még az a kérdés , hogy márciusban lesz e tömegközlekedés.
2012. febr. 21. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

Anno asszem Demjánék vetették fel, hogy a Rákóczi alá kellene vezetni a forgalmat, és fent mehetne a séta meg a villamos újra.

Meg lehetne ilyeneket oldani, csak pénz kellene hozzá és egy kreatív elme :)

2012. febr. 21. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
52%
Járdák kiszélesítése, portálok rendbetétele, fák telepítése, padok, kellemes burkolat (nem egyszerű koszos beton). Szerintem ennek a fás középső sávnak semmi értelme, egy sugárút nem park, oda vásárolni, kirakatokat nézegetni járnak az emberek vagy egy kávézóba beülni. Egy szimpla fasor bőven elég lenne. A linkelt képen is látszik, hogy a kutya nem jár középen.
2012. febr. 21. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Demján sem teljesen normális. Az a baj, hogy itt mindenki nagyzási hóbortban szenved, olyan merészeket álmodnak, hogy hihetetlen, aztán csodálkoznak, hogy semmi nem valósul meg belőle. Kossuth teret is milliárdokért akarják csilivilivé változtatni, mint a "Főutcát", pedig bőven elég lenne a hatalmas betonplaccot kicserélni valami izléses burkolatra, a lámpavasakat és a padokat lecserélni, a parkrészt kitakarítani alaposan. A Rákóczi utat sem kell a föld alá vinni, normális tömegközlekedéssel, elkerülő úttal elég lenne 2x2 sáv, a többi bőven elég lenne korzózásra. Tán még annyi se kéne, Londonban például a legtöbb főút csak két sávos, esetleg buszsávval a szélen. Bár van egy 8 sávos körgyűrűjük.
2012. febr. 21. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Nem mondtam, hogy normális.

A Kossuth tér azért lenne sokba, mert az országház aszfaltozott parkolóját megszűntetnék ( szerintem is elég putris ), meg szerintem ott akkor lenne valami rekonstrukciós a kettes villamos vonalán is. Meg persze a park rendbetétele.


A Rákóczi úttal az a baj - ezt valami okosok mondták az egyik műsorban a Kossuth rádión, szerintem van alapja- hogy a régi üzletsoros, villamosos Rákóczi útra bevezették az Erzsébet-hídon keresztül az M1M7 "forgalmát" és tranzitutat csináltak belőle. Kiváncsi leszek a kelet-nyugati mindennapos átmenő forgalom mennyit fog csökkenni, ha befejezik az M0-ás kiszélesítését. Szerintem kevesen fognak kerülni.


Én támogatom a tömegközlekedést, de azokon a kritikus szakaszokon, ahol mindennap katasztrofális a közlekedés, ott el kellene gondolkozni(pl rakpartok,Bécsi út, Rákóczi út, Üllői út, körút), hogy versenyképessé alakítjuk a tömegközlekedést és így csökkentjük a gépjárműforgalmat, vagy valami ÉRTELMES megoldást találunk a közlekedés rendbetételére. Ha kissé utópisztikus, hát az legyen célszerű és ne végletekig irreális/drága.

2012. febr. 22. 00:53
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!