Noveratti kérdése:
A BKV régi típusú Ikarus buszainak fűtési rendszere milyen technikai megoldáson alapszik?
Figyelt kérdés
2012. febr. 8. 11:20
1/6 anonim válasza:
Biomechanikus, azaz az utasok lehelik be az utasteret.
2/6 anonim válasza:
Valószínű hogy a motor hűtővizét vezetik rá egy belső radiátorra ami eloszlatja a meleget. De pontosan nem tudom mert nem vagyok buszos :)
3/6 anonim válasza:
Nagykabát, alkohol esetleg hordozható elemes hősugárzó :D
4/6 anonim válasza:
A motor hűtővizét viszik fel radiátorokba.
5/6 D.O.81 válasza:
Üdv!
Az első és a második ajtó között, a második ajtó közelében van két szervizfedél a padlón. Az első ajtóhoz közelebbi alatt van egy csap. Ha ezt a csapot nem nyitják ki, akkor a hűtővíz nem jut az utastéri fűtőradiátorba. Ilyenkor van a buszon LEHEL fűtés. A vezetőfülkének is ilyen csapos fűtőköre van, de az emlékeim szerint különálló kör.
Üdv!
6/6 anonim válasza:
Amikor még régebben BKV-val kellett járnom, télen volt, hogy a vezető egy szál ingben vezetett a fülkében, az utasok meg nagy kabát alatt is rétegesen öltözve fáztak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!