Metro szerelvények a járműtelepen "alszanak" vagy az állomásokon is?
Látom az első rendkívül hozzáértő volt...
Az állomásokon is maradnak szerelvények, forgalmi helyzettől függő hogy mennyi és melyik állomáson.
Ez részben a szűkös tárolókapacitás, részben a gyorsabb forgalombeindítás miatt van így.
Az állomáson éjszakázó szerelvényeket külön személyzet őrzi.
És 1-1 vonalon éjszakára kb. hány vonat marad kint?
Reggel arra az állomaásra megy be "dolgozni" a vezető?
Mondom változó, hogy épp hány szerelvény marad kint, ez mindig a kocsiszíni vágányfelhasználástól függő, illetve attól, hogy a PFT tervez-e valamilyen munkát végezni a vonalon éjjel.
A személyzet ilyenkor az adott állomáson és helyen leállítja a szerelvényt majd őket a BKV busza összeszedi beviszi a járműtelepre és ott "laktanyázanak". A laktanya egy kialakított hálórész ahol tudnak aludni, pihenni amíg vissza nem kell menniük dolgozni. Akkor megint jön értük a kisbusz, és visszaviszi őket az adott állomásokra.
Pár éve volt is gond belőle, mert karamboloztak a kisbusszal, szabálytalanul haladó autó beléjük rohant, és többen könnyebben megsérültek. Mivel üzemi baleset nem mehettek dolgozni, jegyzőkönyvezni kellett, stb.
Csak a jól összehangolt munkának és a személyzet rugalmasságának volt akkor köszönhető hogy a forgalom szinte zavartalanul elindult :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!