Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Utaztál már FLIRT vonaton?

Falusi Gergő kérdése:

Utaztál már FLIRT vonaton?

Figyelt kérdés
2011. nov. 10. 14:58
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
nem. errefelé csak 1000 éves szarokat járatnak
2011. nov. 10. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Igen. Minden nap.
2011. nov. 10. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
Nem tudom milyen az, megnézem.
2011. nov. 10. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Igen, jó nagy WC-je van.
2011. nov. 10. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
Igen, szép, komoly, csendes meg minden, bár az ülései rohadt kemények, hosszabb út elég kibírhatatlan. Szerencsére azóta már autóval járok, nem ülnék rá vissza.
2011. nov. 10. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
94%
Igen, igaz csak hétvégén járnak felénk.
2011. nov. 10. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
0%
Sajnos már utaztam vele, de szerintem nagyon rossz... az ülések kemények, kényelmetlenek, fékezéskor szuszog, meg borzalmasan ocmány a belső kialakítása (minden szögletes, és rikító színek vannak). Nincs 1. osztály, és normális kerékpárszállító rész sem.
2011. nov. 10. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
94%

Előzőnek:


Ez a motorvonat elővárosi forgalom kiszolgálására lett tervezve, ami azt jelenti, hogy az agglomerációban lakók eljutását hivatik biztosítani a belvárosba. Ez maximum 40-50 kilométernyi távolság megtételét jelenti. Többek között az oka annak, hogy az ülések nem annyira kényelmesek, mint a távolsági vonatokon, valamint nincs első osztály sem. Persze más kérdés, hogy a MÁV gyakran fogja be őket komolyabb távolságokra is, pl. Budapest-Déli - Siófok viszonylat. A fékezéskor hallható szuszogó hang szerintem még mindig elviselhetőbb, mint a 30-40 éves vasúti kocsikon hallható monoton zakatolás. Másik előnye a FLIRT-nek a korszerű menetdinamikája, egy esetleges késést sokkal könnyebb vele behozni, mint pl. egy Szilivel. Utasszempontból a legnagyobb szégyenfoltja a kerékpárszállítás, ebben egyetértek veled. Nem szerencsés konstrukció, hogy a bicikliket közvetlenül a WC mellé kell pakolni, ráadásul szorosan egymás mellé. Bár ez csak részben róható fel a Stadler ( a motorvonatokat gyártó cég ) számlájára, ugyanis a MÁV rendelte ezt a fajta kivitelt.

2011. nov. 10. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
49%

A Desiro is elővárosi forgalomtra lett kifejlesztve, de abban igényesek a burkolatok, nem szuszog, és 1. osztály is van. Az téves felfogás, hogy személyvonatra nem kell 1. osztályú rész, változnak az utasigények, manapság már szükséges lenne.

Az ülések puhaságát meg érdemes összehasonlítani egy - szeintén elővárosi - Bhv kocsiével, ég és föld! A Bhv-kat kb. 4 éve gyártották, de jóval kényelmesebbek! Engem a szuszogó hang jobban zavar, mint a zakatolás, szerintem ez a visítás és szuszogás természetellenesebb :)

Abban egyetértek, hogy a menetdinamikája nagyon jó, tényleg jól be lehet vele hozni a késéseket.

2011. nov. 11. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

"A Bhv-kat kb. 4 éve gyártották"

40 évet akartam írni, lemaradt egy nulla :D

2011. nov. 11. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!