Miért nem építenek inkább hidakat a kompjáratok helyére?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Itthon mindent a sógor - koma - gyerekkori pajtás csinál 10x-es áron...
Ha az utolsó 2 méter széles patakra akarnál hidat építtetni akkor is odaláncolná magát egy-egy hülye greenpíszes a tartópillérhez, nem csak a megyeri hídnál...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nah igen, annak idején én rendszeresen ütköztem ebbe.
A linkelt azaz tápai komp ugyan volt mikor télen járt, de...
1. Csökkentett menetidő volt, 07:00-16:00 között járt, volt mikor az 1-vel nem értem be időben, utolsót meg nem értem el.
2. Sötétben nem közlekedhet
3. Áradás, jégzajlás, befagyás esetén nem tudott közlekedni.
A másik dolog meg az, hogy a kompozás nem épp autó barát, a környéken mindenkinek már 1x autót kellett cserélnie, mert ezek a kompok a szovjet időben készültek amikor még a ladák meg trabik uralták az utakat, a mai kocsikat alacsonyak, gyengébb futóművekkel, mindig le lett verve valami az autók alján.
13. válaszoló!
A buszt azért nem támogattuk, mert az is csak napi 2x ment (reggel, este) és csak Tápéra, én pl. a Belvárosba jártam be és maga a helyközi járat díjmentes volt, helyi járatra kellett volna átszállnom, buszbérletet kellett volna arra vennem. De mindenki más akkoriban a város más pontjára járt, sokuknak a menetrend se volt elegendő, mert délután vagy órákat kellett volna várni rá vagy a másik véglet, hogy nem értek oda az utolsó buszhoz.
Másik buszlehetőség amit tavaly én indítottam el petíció formájában, hogy a Maroslele-Szeged M43 buszjárat térjen be a Tápai réthez közel található Rákóczitelepre is, de ez meg azért bukott meg, mert a DAKK és az NKH kitalálta, hogy buszfordulót kell építeni ami egyrészt nevetséges más részt meg ahhoz nincsen elég lakos erre felé. A vége ennek a dolognak az lett, hogy sokan az elmúlt 1 év alatt elmentek vagy meghaltak, kijárták az iskolát és szinte nem maradt senki aki ezt a buszjáratot igénybe venné.
Amúgy itt van 2 link, ha valakit ez érdekel:
http://www.gyakorikerdesek.hu/emberek__lakohely-szomszedok__..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!