Hol járnak légkondícionált metrók?
Nem minden metró jár föld alatt. És nem egy megálló hosszan teszi ezt, mint a 2-es metró a Pillangó utca és az Örs vezér tér között.
"
Annak meg mi értelme van? Ja, hát ha felszíni metró akkor érthető, de felszín alatt hót hülyeség."
Mo-n valóban nincs sok értelme, de menj el egyszer Londonba. Az ottani metrón az egyik legnagyobb probléma (a "hagyományos" service problémákon túl) a ventilation-el van. Iszonyat meleg van odalent, és a metrókon nics légkondi. Meg lehet őrülni. A kocsik végében van 1-1 ablak, amiket nyitva kell hagyni, csak azokon jön be valamennyi levegő... Az újabb metrókon már van légkondi, de nincs akkora kapacitásuk hogy érdemben jó légkört tudjanak fenntartani...
Szóval Mo-n még elviselhető a helyzet...
Minek a metrót légkondicionálni, mikor az egész mélyen a föld alatt van? Még a legnagyobb kánikulában is egész hűvös van odalenn.
Tényleg így érzed? Szálltál már fel este fele egy metróra, mondjuk a 3-as vonalon így nyár végén? Egészen fülledt és meleg van lent.
Az Alstom metrók ha forgalomba állnak, azok is klímásak lesznek.
Mi értelme van? Miért ne? Ha kényelmesebbé tehető vele az utazás akkor miért ne? És talán akkor 35 fokban nem rohad le rólad a gyatya is amikor utazol.
Fogyasztásban meg nem emelkedik, mert a rekuperációs fékezés miatt fékezéskor áramot termel a szerelvény, amit azonnal el kell használnia valaminek. Pl. a klímának.
"Fogyasztásban meg nem emelkedik, mert a rekuperációs fékezés miatt fékezéskor áramot termel a szerelvény, amit azonnal el kell használnia valaminek. Pl. a klímának.
"
Ezeknél nem lesz az megoldott mint a combinonál, hogy amit az egyik szerelvény lead, a másik felveszi? Ne már...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!