Mi van a 4-es metróval?















Nehéz ügy:
A költségvetés nagyon nagy szarban van, és a 4-es metró (a különféle érdekeltségek miatt) mindig is MSZP érdekeltség volt, tehát innen nézve a fidesznek nem érdeke bármilyen előrelépés is a 4-es metró ügyében.
Ugynakkor ha nem lépnek baromi gyorsan, elveszítjük azt a minimális EU-s támogatást is, plusz baromi sok pénzért lesz sok gödör, amit semmire nem használnak. Egy építkezést félbehagyni (pláne egy ilyet) a lehető legnagyobb luxus, nagyon sokba kerül.
Ráadásul ott van még az Alstom-mal való vita is.....
Technikailag: a fúrópajsz már végig ment, az állomások nagy része többé kevésbe szerkezet kész. Egy átlag szemlélőnek úgy tűnhet innen már közel az átadás. Nem így van.
Az egész vonalban az alagutat le kell betonozni, vágányt fektetni, végig kábelezni az egészet, megcsinálni a vasítirányító rendszert, az állomásokat befejezni, mozgólépcsőket betenni, stb....
Mivel a 4-es metró elvileg automata vezérlésű lenne, X hónap tesztelés, majd csak utána indulhatna meg a napi rendes forgalom..





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!