A Volán miért ilyen hülye?
1: Ha ki van írva minden buszon, hogy van wifi, akkor miért nincs?
2: Miért jók ezek a modern buszok, amin ablakot se lehet nyitni? A légkondi annyi, mintha egy 5 éves kislány fújkálna 2 méterről, az a 2 tetőablak meg lóf*sz...





Átérzem....én is minden nap volánnal utazok, 1 óra oda, 1 vissza... Nálunk is ilyen buszok vannak, amin nem lehet ablakot nyitni.
Amúgy a sofőrök a f*szok, mert mehetne jobban is az a légkondi, de ők ugye spórolnak a gázolajjal....
Nem tudom, hogy lehet-e emiatt reklamálni vagyis lesz-e valami haszna, ha több ember panaszkodni kezd.





1. Azért, mert így is igénybeveszik az utasok. Mari néni a piacra Wi-Fi nélkül is be tud járni, neked is az az elsődleges, hogy eljuss A-ból B-be és ahogy látom, nem a Volánnál tettél panaszt, hanem itt hőbörögsz. Amíg nem vagy hajlandó felemelni a hangodat valamiért, ne várd el, hogy működjön.
2. Mert a modern buszokat nem a magyar vidéki igénybevételre tervezték. Az utolsó cég, akinek megérte az egyébként kicsi magyar piacra tervezni, az Ikarus volt. Az ő 200-as, 300-as és 400-as sorozatuk (meg a korábbiak is, de a Volánok már csak ezeket használják) tökéletesen megfelelt kis országunk vadregényes tájaira, mert volt pénz és idő itt is kipróbálni őket, nem egy valahol, íróasztal mögött született konstrukciót szabadítottak ránk. Mióta nincs Ikarus, senkinek sem érdeke, hogy a honi viszonyokhoz adaptálja a buszokat és jól használható távolsági járművekkel álljon elő. Az itthon talpon maradt néhány társaság licenceket gyárt, a saját fejlesztéseik meg városi buszok vagy egész Európában eladhatónak tervezett, itthonra túlságosan finom és bonyolult konstrukciók. Nem lehet már egy platformra hazai és export változatot tervezni, az túl drága, az Ikarus is azért tehette meg, mert volt olyan exportpiaca (Szovjetunió), ami nagyjából ugyanazt vette fel, mint a hazai és olyan darabszámban gyártott, hogy volt lehetőség bőséges típusválasztékot gyártani. Most ez nincs, meg kell szokni a ránk erőltetett, de igazából tőlünk nyugatabbi, "kulturáltabb" területekre szánt buszokat.





1. Wifi? 1-2 éve bevezették a buszokon, elötte mi volt?
Na a köcsög facebookon lógj, hanem tanulj, olvass vagy csajozz.
2. Van szád, gonolom jó nagy, mert Engem is mindjárt leugatsz, hogy mekkora gyökér vagyok, így odamehetsz a soförhöz és udvariasan mondhatod neki " Ne haragudhon, tudná egy kicsit hüvösebbre állítani a klímát vagy valami úton módon több levegöt bejuttatni?"
Semmi bonyodalom nincs a dologban.
"Na a köcsög facebookon lógj, hanem tanulj, olvass vagy csajozz."
Utálom a facebookot, olvasáshoz kéne és csajom is van.
Az -engem- pedig kisbetű.





Ennyi erővel én meg kérdem mi a f@sznak tették tönkre a fejesek az IKARUSt, hogy most a fos kínai kinglong(királyfos) buszokat kelljen nyomatni. FÚJJJJ!!!!
Hogy ezek mekkora egy szar járművek....





A légkondit én is hiányolom, volt mikor nagy melegben is ment a fűtés, azt hittem soha nem jön el az út vége.
Ezek a mai buszok nem igazán jók, ablakot nem lehet nyitni, de mikor esik az eső akkor a víz mindenhol bejön.
A sofőrök sem mind normálisak, némelyik egészen aranyosan lekiabálja az ember fejét,mert kért egy kis levegőt.





Ikarus megint van tény hogy az ARC vette fel a nevet. De ők viszont nem licenc buszok gyárt mint a Credo ami a SOR-tól vette ezeket a ksikerekű buszok licencét. A Citadellről meg ne is beszljünk mert az is a SOR első nagykerekű buszáról van elég rendesen koppintva :D
Hogy miért megy néha még nyáron is a fűtés? Mert a busz vize valószínű az üzemi 90°Cról elkezdett felkúszni és a vezető nem akarta hogy a busz eldobja a vizet így inkább a nagykörön hűtötte azaz bezavarta a fűtés rendszerbe. Ez a BKVnál is bevett szokás igaz ott van hogy ennek ellenére kinyomja a vizet :D










Most nem azért, de legtöbbször annyian vannak a buszainkon, hogy meg se lehet mozdulni, ha éppen hátul ülök vagy állok, nem tudok előre menni szólni a sofőrnek, hogy kapcsolja már be azt a kib*szott légkondit... és a mi buszainkon nincs a a fejünk felett fújóka, amit be lehetne állítani.
Úgy gondolom, hogy ha a sofőrnek lenne annyi esze, hogy normálisan bekapcsolja a klímát, ahogy azt kitalálták a gyártók, senkinek semmi baja nem lenne ezekkel a buszokkal, csak ők spórolnak...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!